Életem szeszélyei

Edytuj post



Kinézet:
Esküszöm, majdnem rosszul lettem, amikor megnyitottam. A fejléc és a háttér egyáltalán nem illik egymáshoz, nem tudom, hogy gondoltad, hogy ezt a két színvilágot összehozd. Nagyon sürgősen cseréld le legalább a hátteret, mert így nem fogják sokan elolvasni a blogodat. Oldalt csak egy modulsáv legyen, kettő az nagyon csúnya, ráadásul ki sem használod a teret.

Történet:
Amikor elkezdtem az első fejezetet, azt hittem, valami depressziós lányról szól a dolog, aki nemsoká öngyilkossági kísérletet fog elkövetni. Sajnos tévedtem, a lány Debrecenbe költözik... Szerintem iszonyat fölösleges volt listára venni a volt osztálytársak nevét, úgy sem szerepeltek a következő részekben.Történet:
Ahogy olvastam a blogodat/naplódat, nem tudtam eldönteni, hogy mit is akarsz ezzel mondani az embereknek. Leírod az életed, és azt várod, hogy mindenki elolvassa, aztán kiadják könyvben? Nem. Ahhoz borzalmasan unalmas, ráadásul találhatóak helyesírási hibák is benne. Körülbelül tizenkét évesnek gondollak. Annyi vagy, nem? Az elején nem írtál párbeszédet, az utolsó részek pedig körülbelül csak abból álltak... 
- Anyu, kaphatok egy kiscicát Szaszától?
- Felőlem igen, de ezt apáddal is beszéld meg !
- Rendben.Apu, kaphatok egy cicát ? <--írtad.
Ettől rosszul voltam. Az írásjelek előtt a mondat végén nem kell lenyomni a köz billentyűcskét. Nem tudom, szoktál e könyvet olvasni, de ott sem így vannak.
Szerintem ezt a blogolás dolgot felejtsd el, mert úgy tűnik, nem neked szánta a sors az írást. Vannak, akiknek van tehetségük hozzá, de vannak, akiknek nincs. Te biztos másban vagy tehetséges, szóval inkább töröld ki az oldaladat, és kezdj el magadnak írni. Akkor kezdd el megint a blogolást, ha már fejlődtél. :)

Milla.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation