Be my life...♥

Edytuj post

Be my life...♥




Kinézet:
A design természetesen jó, de sajnos nem te csináltad. Azt rettenetesen utálom, mert szerintem borzasztóan csúnya, ha valaki a fejezetekben részeket más színnel ír. Amikor elkezdtél egy fejezetet, mindig volt öt-hat sor, egyszer például ronda lilával, és sárgával kiemelve. A lila, és a sárga semmiképpen nem illik össze, hiszen egy lila fölsőt, és egy sárga gatyát sem veszel föl. Ízléstelen, ezt majd felejtsd el. A fejezetek közé ne szúrj be képeket, ocsmányul mutatnak. Azt nem értettem, hogy amikor a blog első részeiben Jázmin rákeres Niall-re, azt minek fotóztad le, és raktad be oda? Mindenki el tudja képzelni a google-t szerintem. Ezeken változtass.

Történet:
Szerintem irreális, hogy a két főszereplő így ismerkedik meg. Lehet, hogy amikor a fejedben megalakult a történet, akkor jó ötletnek tűnt, de most rettenetesen sablonos. Jázmin elszökik Londonba, elmegy a koncertre, és már is a többiekkel lakik... A stílusod sem fogott meg, semmi egyedit nem találtam a szereplőben, és a fiúk is úgy viselkedtek, ahogy az összes sablon sztoriban. 
Nem találtam helyesírási hibát, de unalmasan írtál. Tényleg. Körülbelül ez ment végig:
Beszálltam a kocsiba. Kiszálltam a kocsiból. Leraktam a jobb lábamat a padkára. Leraktam a balt is. Elindultam. Körbenéztem... 
Nem ezt írtad, tudom, de szemléltetni akartam, hogy nem volt izgalmas.
Furcsa volt, hogy a rajongók azonnal utálják Jázmint, pedig nem tudják, ki az. Ha te olyan rajongó vagy, aki utálja azokat a személyeket, akik egy kicsit is közel kerülnek a bandához, akkor az te vagy, nem pedig a többi. Rengeteg feltételezés lehetne-rokon, munkatárs, családi barát-, szóval ez is irreális volt. 
 A telefonomról felmentem facebookra. Kár volt. Az idővonalam tele volt az utálkozók üzeneteivel. Még halálos fenyegetést is kaptam, ami eléggé megrémített. Kezdett elmosódni a látásom, könnyek szöktek a szemembe.
Te írtad. Kérdezem én: Honnan tudták meg a nevét, és azért, mert a fiúkkal látták talán egyszer, miért akarnák megfenyegetni?
Amikor a nyolcadik részben lekövérezte valami ismeretlen lány Jázmint, hánytatta magát. Perrie talán azt is gondolhatta volna, hogy rosszul van, de nem, tudta, hogy depressziós, vagy milyen.
Nem akarok több ilyen példát felhozni, mert időpocsékolás lenne. Sajnálom, nekem nem tetszett.

Milla.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation