This love is be a best to me

Edytuj post



/Kinézet/

Nem kell sokat gondolkodnom, hogy milyen a külső, ugyanis nagyon tetszik. Fruzsi a fejléccel megint csodákat művelt, míg te a modulsávot rendezted be ízlésesen. Két apróbb hibát tudnék megemlíteni. Az egyik, hogy a blogarchívumod szörnyű, ha valaki keres valamit, soha nem fogja megtalálni, mert nem mutatja a címeket. A második problémám, hogy találtam egy elírást a lopást büntetik szövegedben. Csak gépelési hiba, de gondoltam megemlítem.

/Történet/

Igazából már a prológusodnál tudtam, hogy nem egy vidám történetnek nézek elébe, de megragadta a fantáziám. Szerintem figyelemfelkeltő volt, így én is vártam, hogy tovább olvashassam. A folytatás jó volt, de kicsit több cselekményt tettem volna bele, kicsit egyhangú volt az egész kezdés, mindig sírt vagy depressziós volt, ahogy Louis szemszögei is. Nem mintha nem ez lenne a lényege egy ilyen történetnek – az ötletért külön dicséret –, de én olvastam volna már a találkozást, legalább azt.
Jól írsz, de a sulis dolgokat jobban ki kellett volna fejtened, mindenképp, hiszen csak így tudja az olvasó átérezni, s nekem ez hiányzott az egészből. Tudtam, hogy depis a főszereplő, mindig rossz kedve van, de nem tudtam magam beleélni, mert a sértéseket csak alig olvashattuk.
A karaktereidet jól megformáltad, a helyesírásod szintén jó, így a történet is tetszett.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation