Between two fires

Edytuj post



/Kinézet/

A blogod külseje lehengerlően ízléses és remek. Egyedül a modulsávban akadna némi változtatás; szerintem a szereplők képeit kéne legalulra pakolnod, ugyanis nem biztos, hogy ez érdekel mindenkit először, aki ide téved. Így feljebb kerülne a blogarchívum és a chat is. Megkönnyítenéd az olvasók dolgát, ezzel a kis aprósággal.

/Történet/

A történetben nem találtam hibát. A történetvezetésed jó, a helyesírásod és a fogalmazásod is remek, így nem is fecsérlem az időt ezekre.
Az alapötleted unalmas és majdnem bezártam a blogot, amikor elkezdtem. De rájöttem, hogy jól írsz, és egy One Direction koncert annyira nem lehet szörnyű, s talán egyedi lesz utána a blogod. Nem tévedtem, ezen felül semmi sablon nem volt a sztoriban.
A karaktereid elég jól ki vannak dolgozva, csak bánom, hogy keveset hozod be a képbe Harry-t, azért hiányolom. De amikor ő épp nincs a láthatáron, ott van Dan vagy Niall, amit be kell vallanom élvezek. Szerintem remek szereplőgárdát hoztál létre. Mind egyediek és a maguk hibájával szerethetőek. Gratulálok a bloghoz!

Vivi

Kinézet:
A kinézet nagyon szép, nem tudom hogy te csináltad e, mindenesetre elnyerte a tetszésemet. A képeket jól belinkelted, nem szakítja félbe a történetet. Az egyetlen amit megváltoztatnék az a kurzor, mert nem is rózsaszín, és nekem pl. belassította az oldalt-bár ez lehet a gépem hibája.

Történet:
Az elején azt hittem, hogy ebből is ilyen sablonsztori lesz, hiszen egy koncerten ismerkedett meg Letti, és a fiúk, de szerencsére utána változott a helyzet. Nekem tetszett a fogalmazásod, bár néha te is az igekötőket rontod el, de ez már helyesírás kérdés. Amit nem értettem, hogy miért rohannak el a Letti szülei Oxford-ba, és miért viszik magukkal a lányukat, nagyon remélem, hogy erre kapunk valami választ.
Nem is tudok belekötni semmibe, tényleg érdekes volt. Szerintem olvasni fogom a blogodat.:)

Milla.

2 megjegyzés:

Petra_ írta...

Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a kritikát. Örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket a blogom. A hibákra mostantól oda fogok figyelni és a modulsávot is hamarosan átalakítom. :)
Petrusska. xx

Vivi írta...

Szia!
Nagyon szívesen (:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation