The Vampire Diaries FanFiction – New Life

Edytuj post



/Kinézet/

Ez szörnyű! Most komolyan, ha nem értesz hozzá, kérj meg valakit, vagy egyszerűen állítsd be józan paraszti ésszel az egész külsőt.
A hibáid:
·         A fejléced kuka! Cseréld le, rendelj. Nekem édes mindegy hogyan, de cseréld!
·         A szavazások lejártak, így azokat mindenképp szedd le!
·         A blogarchívumot tedd feljebb, mert az egész blogon, tényleg csak az adott távpontot, hogy találjak valamit.
·         A címkék feleslegesek, mert az olvasókat jobban belekevered a tájékozódásba, ami így is nehezen megy.
·         Én a szereplők képeit külön lapra pakolnám, s méretre vágnám.
·         A történeteidet – ahogy az ismertetőkből észrevettem, több van – külön lapokra helyezném.
·         A képek oldalt, szedd le! A fejezetekben így is vannak, sőt még a millió plusz egy szereplőt is felsorakoztattad a modulsávban!
·         A fejezetek közé ne illesz be képeket! Zavaró.
·         A bejegyzéseket egyfajta betűtípussal írd. Figyelj oda, hogy ne legyen aláhúzott az egyik fejezet, míg a másik nem olyan.

/Történet/

A legújabban feltett fanfictionodat olvastam el, amihez pont nem találtam bevezetőt, így ismeretlenül vágtam bele. Persze, szeretem a TVD-t, így akaratlanul azt vettem alapul, beleértve a szereplők karaktereit is. Ezzel pedig az volt a gondom, hogy Damon-t egy jószívű, döntésképtelen, szerelmes, érzelgős ficsúrnak állítottad be, ami nem illik rá. Szerintem az elejétől kellett volna kezdened, onnan, ahol még Damon feldúlt, s őrlődik Elena miatt, majd változások mennek benne végbe, Claire szépségénél fogva. Ezt teljesen hiányoltam, szerintem csak úgy belevágtál a közepébe. Nem fejtettél ki semmit, szerintem ha valaki valakivel ebédel izgalmassá is lehet tenni, főleg ha nem ismerjük a női főszereplőt.
A párbeszédek unalmasak, a karakterek nincsenek jól kidolgozva, s nem fejtesz ki semmit. A történet el van sietve, lehet, hogy nem hosszú fanfictionokat írsz, de ha kicsivel többet írnál egy fejezethez, akkor élvezhetőbbek lennének.
A kötőjel előtt, s után is szóköz van. A párbeszédeknél nem teszünk a mondat végére pontot. Például: - Szia - mondtam XY-nak.
Szerintem a képzeleteddel, ötleteiddel nincs semmi gond. De a kivitelezést még gyakorolnod kell. Kicsivel több időt fordítasz egy-egy történetre, vagy kérsz egy kis segítséget a fogalmazásban, biztos, hogy jobb leszel. Kérj meg egy olyan írót, akire felnézel, hogy nézze át a fejezeteidet, vagy írjon veled pár sort. Biztos segíteni fog rajtad, s neki is jól fog esni.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation