A Kiválasztott

Edytuj post



/Kinézet/

Nagyon tetszik. A fejléced ügyes munka – nem is vártam mást Miss Babe-től –, a vörös és a fekete dominál, ami jól mutat egymás mellett. Na, és a modulsávodban is minden megtalálható, bár egy rövid ismertetőt tennék ki, de ez csak mellékes.

/Történet/

Tudod mit?! Már most gratulálnom kell, ugyanis a történet prológusa felkeltette az érdeklődésem. Szerintem ügyesen írsz – bár egy hibád van a bevezetőben, így azt javítsd ki –, a lehető legjobban hoztad össze az alapokat.
A folytatásra sem lehetett panaszom, hiszen az alapok biztos talajon állnak a sztoriban, s izgalmasan írod meg. A karaktereid megformázottak, s a helyesírásod is jó.
Remélem, hogy a folytatást sem fogod elrontani, hiszen tele lesz harccal és mindenféle érzelemmel. Sok sikert hozzá!

Vivi


Kinézet:
Nagyon tetszik, de nem te csináltad, szóval erről fölösleges beszélni. :D

Történet:
Hát meghaltam, annyira jó. De komolyan. Iszonyat jól fogalmazol, remek ötleteid vannak, még akkor is, ha egy kicsit vámpírnaplós a dolog, de a történet teljesen más, szóval gratulálok az alapötlethez. Nem találtam helyesírási hibát, nem voltak elírások, szép, kerek a fogalmazás, és érdekes, amit írsz.
A prológus megfogott, ahogyan a trailer is. A képeket szépen linkelted, nem szakították félbe a sztorit. Nincs fölösleges duma a fejezetek elején, mondjuk nem is kell, hiszen nagyon sokan olvasnak.
Még csak öt fejezetet raktál fel, de nekem már elnyerte a tetszésemet, és biztos, hogy olvasni fogom. :)

Milla.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation