Anger of the Greys

Edytuj post



/Kinézet/

·         A fejléced nekem nem tetszik. Túl egyszerű és kicsi. Amatőr munka, a helyedben lecserélném.
·         A blog háttér nem megfelelő ehhez a sablonhoz, ugyanis olvashatatlan rajta minden.
·         A modulsávodban minden megtalálható, ami remek, bár a videó túl nagy, a helyedben külön lapra tölteném fel, és a helyére egy ismertetőt biggyesztenék.

/Történet/

Az alapötleted egyedi, s nagyon tetszik. A prológusod a történetből egy kiragadt rész, ami kíváncsivá tett, így örömmel olvastam tovább a sztorit. Meglepően jó volt. Ügyesen írsz, de rád férne a csiszolás. Valahol annyira modern a megfogalmazásod, vagy csúnya a mondatod, hogy ordítani tudtam volna. Olyan szavak mint famíliánk vagy a baromság kiakaszt. Ezeket szépen és kultúráltan is le lehet írni.
Találtam pár elírást, ki nem tett írásjelet. Szóval a fejezeteket át kellene olvasnod még egyszer, hogy ezek feltűnjenek.
Maga a történet jó munka, szerintem egy szép kinézettel és az apróbb hibák kiküszöbölése után, egyre több olvasód lesz!


Vivi



Kinézet: Mindent elrontottál, amit el lehetett rontani. A fejléceden jót röhögtem, komolyan. Annyi, de annyi desing-es blog van, meg fejléckészítők, nem tudom, hogy az amatőrök miért nem rendelnek fejlécképet és miért maguknak csinálják őket. Adjatok már a kinézetre emberek! A fejléc alatti lapok szinte beleolvadnak a háttérbe, ahogy a bejegyzéses szövege és a modulok szövege is. Ez a háttér nem nyerő ilyen sablonnal, én a helyedben az Utazás-t választottam volna. Nagyon irritáló, hogy azt sem tudom mibe kezdjek bele. A videó trailered miért nincs méretezve? Rohadtul kilóg és bosszantó, hogy ott van. Blogarchívumot és rendszeres olvasók modult az oldal tetejére. Miért szürke a chat? Fúj. Jó, mondjuk ebben az esetben jobb mint az átlátszó. Az első nem tudom hány posztod csak blogverseny, meg díjak meg interjúk meg istent tudja mik, úgyhogy le kellett tekerjek az oldal aljára, mire megtaláltam az első részt. Lehetne sorkizárt a szöveg és a gifeket/képeket rakhatnád a bejegyzés tetejére és ne közbe. Oké, nem kertelek tovább, keress valakit aki teljes egészében lecseréli a desinget mert ez nem állapot.

Történet: A kinézettel szemben a történeted eszméletlen! Jól kitaláltad, ez akár elmehetne egy fantasy regénynek is. És ráadásul nem is fanfiction. Néha túl sok a tőmondatod, lehetnének kicsit hosszabbak is a mondatok. Amúgy a fogalmazásoddal nincs gond, kellemesen olvasható, helyesírási hibákkal sem találkoztam. Azt ajánlom, hogy ne siesd el a történetedet, mert ígéretesnek látszik. Inkább írd lassan a részeket, de mindent részletezz, dolgozz ki, építsd fel a karakterek személyiségét. A harmadik résznél tartasz, hát sok sikert kívánok a folytatáshoz!

Heylin.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation