D. I. S. T. A. N. C. E. ~ 1D

Edytuj post



Kinézet: Minden tökéletes lenne, jól nézne ki az egész blogod, ha nem lenne az az undorító nyomorék fejléced ami mozog. Nekem egyáltalán nem jön be, valami eszméletlen csúnya rajta az a felirat, mintha el lenne torzítva, ráadásul ferdén raktad rá, így még jobban taszít. Valamint inkább barnás színe van, mint lilás. Komolyan mondom, minden más rendben van, Tetszik, hogy csak a lila és a fehér árnyalatait használtad. 


Történet: Elolvastam a prológust, nagyon szép volt. Már akkor jól írtál és az még csak a kezdet volt. Nem rögtön úgy kezdted az egészet, hogy csak párbeszéd, még több párbeszéd és a poént sem lőtted le. Nagyon szépen felépítetted a történet menetét, nem lett elsietve semmi. Helyesírási hibákat nem találtam és a fogalmazásod is tökéletes. Az alapötleted unalmas, de dob egyet rajta az, ahogy írod. Több ilyen blog van már, amiben valamelyik fiú (1D) turnéra megy és ott kell hagyja a barátnőjét, de nem sok van belőlük, ami ilyen jól van megírva. Annyira szép a szöveg külalakja is, hogy nem csak párbeszéd van! Nagyon jól néz ki! Tetszik, hogy nem mondatonként váltasz szemszöget. Kicsit rövidek a részek és már a végéhez értél a történetnek. 10 részed lett, + az epilógus. Bevallom, nem olvastam el mind az összes részt, de látom magam előtt, ahogy a 10 részbe besüvítetted az izgalmat és a szerelmet. Én a helyedben megpróbálkoznék valami hosszabb bloggal is, úgy gondolom sikeres lennél. Gratulálok a bloghoz! 

Heylin.

1 megjegyzés:

Gratis96 írta...

szia! :) én vagyok a blog írója! és nagyon köszönöm a kritikát! :) de nem olyan, amilyennek gondolod a történetet, mert nem egy szerelmi blog, legalábbis szerintem! :) mindenesetre tényleg, őszintén nagyon köszönöm a kritikát, amit megírtál! :) xoxo

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation