The resumption of a tragic life

Edytuj post

The resumption of a tragic life

 A második kritikám, remélem minden érthető és nem lesz harag! (:

Író: Angi

Kategória: One Direction Fanfiction

Kritikát írta: Patricia Freelove

Történet: 

- Alap sztori: 

Nos, huh, hát mit ne mondjak, tetszett. Az eleje szörnyen sablonos volt, kórház, Niall, Harry próbálkozása, viszont ahogy haladtam a történetben és egyre több mindent tudtam meg Loreenról, egyre jobbban tetszett, és nem tudtam abbahagyni, muszáj volt végig olvasnom az egészet. 
A fogalmazásod nagyon tetszik. Humoros, mégis komoly. Ügyes vagy és ahogy a a megjegyzéseket olvastam, az előző írásaid is sikeresek voltak.
A karaktrek nagyon jók, nagyon tetszett Lori személyisége. Megláttam amgamat benne. Azt az igazi szerencsétlen és ügyetlen lányt, aki képes elbotlani az utcán a saját cipőfűzőjében. Ugyanakkor nagyon sajnáltam ami vele történt, és kimondottan mérges voltam mikor megölted Aydent, sírtam mikor a temetése volt, és felkellet magamat kaparnom a padlóról, mikor megtudtam, hogy Mark, a gyilkos, az az apja. Akkorákat koppantam a történet alatt, mint biciklevel az első próbálkozásaimnál nem. Teljesen eltértem a karakterektől, vissza hozzájuk. Ayden szemilyéségt is imádtam, tényleg olyan volt, mint Lori bátyja. Örültem neki, hogy nem rontottad el azzal, hogy Ayden beleszerelmesedik Loreenbe, és majd Lori nem tudja, hogy Aydent vagy Niallt válassza. Őszintén szólva, volt ennek a lánynak nagyobb baja is, mint ilyenekkel foglalkozni. Niallt imádtam, az édes cuki pofáját viszont, szitkozódtam egy sort, mikor ,,szépen" elküldte Lorit az elutazása előtt. Visszatérve Ayden halálára, vártam, hogy jobban átadd az érzelmeket, hogy sokkal jobban átadd az érzelmeket, hogy jobban érezzem, vagyis az olvasóid jobban érezzék a szenvedést. 
Azt hiszem mindent elmondatam, amit akartam, jöjjön a kinézet!

- Kinézet:

A fejléc üres. A banda csúnyán van kivágva és mint már említettem: nagyon üres. Javaslom cseréld le!
A háttér kifejezetten illik a történethez.
A modulsávban minden kint van, talán sok a szöveg, például a történetről rakhattad volna külön oldalra. A díjakat is külön gyűjtöttem volna. A szereplőknél mindent egy színnel írtam volna, és azt nem értem, hogy Harry miért van előrébb, mikor a fejléc és persze a történet is hangsúlyozza, hogy Niall a főszereplő. Amennyiben ez nem így van, feltétlen cseréld le a fejlécet, mert azon is Niall van, viszont ha mégis a szőke a főszereplő, cseréld meg a két képet.

Remélem fair volt minden! 

Ha valamivel nem értesz egyet, küldj egy emailt, ahol kultúráltan megbeszélünk mindent!

Love ya, Patricia F.


2 megjegyzés:

That Girl írta...

Szia!
Nagyon szépen köszönöm a kritikát, igyekszem kijavítani a hibákat. :)

fakepatripayne írta...

Nincs mit! :)
Patricia F.

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation