*Another-World*

Edytuj post



/Kinézet/

Nagyon lila! Ez ami először eszembe jutott mikor megnyitottam az oldalt. Túl széles, a fejlécet csináljátok kisebbre. Ha már itt tartunk, szerintem kérjetek meg valakit, hogy csináljon nektek, mert ez egyáltalán nem illik a lila színvilághoz! A modulsáv nekem üres. A szereplőket egy külön oldalra tenném és méretre vágnám. A blogarhívomot feljebb raknám és egy chat se ártana. Egyértelműen egy teljesen új külsőt csinálnék.
Ezt a betűtípust pedig hanyagolnám, alig lehet elolvasni. Nem csak az oldalsávban hanem a fejezeteknél is. Jobban átláthatót, ez túl csicsás.

/Történet/

Először is ami engem fejbe talált az, hogy a két főszereplő bemutatása nem fejezet! Nem lehet első fejezet, de még prológus sem. Egy sima bemutatás. De fejezet semmi képen sem. Nem azzal kezdjük a történetet, hogy nesze itt a két főszereplő ismerd meg, azt olvasás közben kell megismernünk.
Nem írjuk le, hogy a főszereplő amúgy nagyon csinos és vékony, de nincs megelégedve magával, ja és szűz. Ilyet nem, mert az ember rögtön rányom a piros x-re. Erre nem figyelnek fel, nem hozza meg az érdeklődését.
Emma nevét megváltoztatnám, a családnevét. Hiszen Watson és van egy pontosan ugyan ezzel a névvel rendelkező színésznő. De ez csak az én személyes bajom. A másik pedig miért írjátok le előre, hogy bele van zúgva Jeffbe? Ezzel lelövitek a poént, miért olvassam ha tudom, hogy szereti és Jeffnek is bejön a csaj? Ez így nem érdekes.
Ezzel a bemutatkozással tényleg az a bajom, hogy felesleges volt külön megírni, a történet alatt ezeket bele lehetett volna építeni és sokkal érdekesebb, jobb lehetett volna. De így... olyan semmilyen.
Már a második mondatban találtam egy elég nagy  hibát, azt írtátok, hogy szepeszter. Gondolom a szemeszterre gondoltál.
Nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek.
Tele van értelmetlen szavakkal a fejezetek. Elírásokkal, helyesírási hibákkal. Nem is tudom mit emeljek ki, mert annyi volt, hogy szerintem az egész történetet bemásolhatnám ide. Bajban vagyok, mert ez nagyon rossz volt. Sajnálom, de ez... nem jó!
Nincs leírás! Az egész párbeszédekből áll, amik pedig semmit mondóak és amúgy is. Ez hülyeség. Kiakadtam, mert ez nem tudom már milyen kifejezéssel illessem.
Sajnálom. Ha most pontoznák valószínűleg nulla pontot adnék. Bocs csajok, ezt a történetet én nem erőltetném.


Flóraa.

/Kinézet/

Pontokba szedném a véleményem, ha nem haragszotok:
  • A blog túl széles, feleslegesen. Hiszen csak egy modulsávban, így szét van húzva az egész kinézet.
  • A fejléc nem megy a lila háttérhez, valami új sablon kéne, s méretre kell igazítani a képet.
  • A szereplők képei ott roskadoznak az oldalmezőben, de annyian vannak, hogy felesleges kitenni, ide. Inkább nyissatok egy új lapot nekik. Persze miután méretre vágtátok őket.
  • El kellene egy chat.
  • Elférne egy ismertető, idézet vagy bármi, ami ti és a blog vagytok.
  • Felesleges mindent félkövér betűvel írni, ugyanis undorító, ha az egész blog ebből áll.
  • A fejezetekbe ne szúrjatok képeket, max az elejére, vagy a végére.
  • Egy rendszeres olvasók modul is jól jönne a népnek. 
/Történet/

Őszintén szólva nem lep meg, hogy senki nem olvas titeket. Nem tudom szebben kifejezni magam. Sajnálom. De amit ti itt csináltok hihetetlen. Nagyon nem akarom kifejteni a véleményem, mert ugyanaz mint Flórának, de ha már két vélemény kell, legyen.
Nem tudom, hogy egyikőtök járt e már könyvtárban, fogott e valaha olvasásra használt könyvet a kezében, mert ezek után kétségeim vannak. Nem, ne higgyétek, hogy bunkó akarok lenni, de ti ezt visszaolvastátok?! Tudom milyen kezdőnek lenni, én is így kezdtem, de tanultam a hibáimból, a véleményekből, így nem árt ha ezeket az intellmeket komolyan veszitek. Szerintem sehol nem írnak egy fejezetet 11 sorból – megszámoltam -, legfőképpen nem a főszereplők bemutatásáról. Szerintem a személyiségüket a történetből kell megismerni, ez egy jó könyv alapja, vagy fanfictioné, vagy csak egy sima történeté.
A helyesírásotokra ráférne jó pár magyar óra, vagy legalább is újra kéne olvasnotok amit legépeltek. Nekem van a gépemen – a neten is – helyesírásellenörző. Az olyan sületlenségeket, mint amiket ti írtok, aláhúzza piros vonallal, s kiadja mit kellett volna oda írnom. Szerintem hasznotokra vállna.
Nem akarok megint a könyvekkel jönni, felesleges, elég sok fiatal utálja őket, így példázom, akkor egy olyan bloggal, amit olvasok és szeretek. Nézzetek be ide: Forgetting. Itt találtok leírást, kifejtést, érzelmet és párbeszédet is egyben, miden egyes fejezetben. Nem csak a külső, de a belső is megszerkesztett, amit ti meg sem közelítetek. Szerintem fogadjátok meg a tanácsom: építsetek fel lépcsőzetesen egy történetet, dolgozzátok ki, s vessétek papírra. Ketten könnyebb, de egy kis időt kell rá szánni.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation