Rock'e'Stein

Edytuj post



/Kinézet/

Egyszerű, sima. Nem rossz, nem is tudok belekötni. Talán annyit, hogy nekem ez a színvilág nem tetszik. De ez is személyes. Egyébként ügyes.

/Történet(ek)/

Akkor kezdjük azzal, hogy véleményem szerint jól fogalmazol. Az ötleteid is jók, egyediek mégis életszerűek. Ez pedig ritka, ezért meg kell, hogy dicsérjelek. Viszont nekem a novelláid jobban tetszenek. Szerintem sokkal jobbak, mint a táncos és a hazug. De azok is jók persze.
Ez a blog a te "füzeted" ahova leírod az aktuális történeteidet.
A karaktereket minden történetben jól kidolgozod, eredetiek. Nem unalmas, olvasás közben az ember élvezi és beleéli magát. Ezt neked köszönhető.
A helyesírásodban nem nagyon találtam kivetni valót. Talán sokszor a vesző hiányt fedeztem fel. De ezen kívül, semmi.
Gratulálok, mert ez egy jó blog.


Flóraa.

2 megjegyzés:

Annamária írta...

Köszönöm szépen a kritikát! :)

Vivi írta...

Szívesen (:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation