The Dance of Life for Me

Edytuj post

The Dance of Life for Me

Író: P.Niki

Kategória: One Direction Fanfiction

Kritikát írta: Patricia Freelove

Történet:

- Alap sztori:

 Sablon, sablon, sablon, sablon. A lány és Danielle legjobb bartánők, jön Liam, majd Harry, bűntudat, sírás és újra együtt. A smilyekről nem beszélve a történetben. Ha elolvasol egy könyvet abban még az egy millió kétszáznyolcvannyolvezerkilencáztizenöt is egyben van. Szerinted én miért írtam, most egybe? (lehet rossz helyesírárás) Smileyk nincsenek egy történetben. Ezt rühellem a legjobban. Utálom, hogy egy blogger a sztorijába smilexkat rak. Persze az elejére lehet, oda én is szoktam, na dehogy a történetbe? Mert ha még smseznek a szereplők és abban van egy XD vagy valami, viszont amúgy nincs. Ezene sürgősen változtass!! 
Az első öt részt olvastam el, tele helyesírási hibákkal, persze senki sem tökéletes, én is ejtek hibákat, de azért tessék néha visszaolvasni! mivel elég hosszú a sztori, mint már említettem, az első öt részt és az utolsót olvastam el. Mit ne mondjak, rengeteget fejlődtél a kezdetekhez képest. Persze még most is vannak orbitális hibák, de elindultál a jó úton, és haladsz egyre beljebb, úgy hogy jól van, így tovább!
Fogalmazásod, mint minden kezdőnek,  nem a legjobb, de mint már említettem elkezdtél haladni, fejlődni, ezt tartsd meg!
A karaktereknél megismertük Daisyét, hogy szenvedélye a tánc, legjobb barátnője Danielle, és hogy Danielle párja, Liam jó viszonyt ápol a főszereplővel. Továbbá Daisy még X Factor előtti barátnője Harrynek, viszont szakítottak, pontosabban Daisy hazudott Harrynek, hogy nem szereti, és most sínylődik.


- Kinézet: 

Sürgősen csináltass egy fejlécet egy hozzzáértővel, mert ez így nem állapot. Ez a szín, egyáltalán nem illik a történethez, én egyenesen utálom. Minek olyan szélesre a blogot? Állíts be egy új sablont, vedd kisebbre a szélességet, és már élvezetesebb olvasni! A színek sem megfelelőek! és hatalmas nagy kérdőjel nálam a cím utána az a két izé. Mi az? Szedd le, de gyorsan!!!
A szereplőknél nyitnék egy oldalt, Daisy képét másba raknám be, mert ez nem jó! 
Azt hiszem ennyi! 

Remélem fair volt minden!

Ha valamivel nem értesz egyet, küldj egy emailt, ahol kultúráltan megbeszélünk mindent!

Love ya, Patricia F.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation