Love and other drugs

Edytuj post



/Kinézet/

Meg kell dicsérjelek, ugyanis kivetnivalót nem találtam a kinézetben. Egyszerűen szuper.

/Történet/

Be kell vallanom, hogy sokat hallottam már rólad. Mindenki csak dicsért és már értem is az okát. Ha lehetne annyit írnék ide, hogy tökéletes. A történeted alapja egyedi és lenyűgöző, bár én féltem, amikor olvastam az oldalsávban a sztorit, de a neveddel feltüntetve már nem aggasztott a kivitelezés. Hiszen ez elég kemény történet, ehhez kell fantázia és tehetség. Megkaptam mindent, amit vártam.
Remek a sztori, a helyesírás, a fogalmazás, s a karakterek. Gratulálok!


Vivi

/Kinézet/

Egyszerűen imádom. A fejléc tökéletes. Minden illik mindenhez. Engem még az sem zavar, hogy ilyen sötét. Pont jó!

/Történet/

Legszívesebben csak annyit írnék, hogy imádom. A helyesírásod jó, a történet vezetés hibátlan. A fogalmazásod pazar. Az alap ötlet erős, eredeti. A kivitelezés még jobb. Tökéletes. Nem tudok mást írni. Mert az. Mert nagyon jól megcsináltad.
Csak gratulálni tudok neked. 

Flóraa.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation