Behind The Dark

Edytuj post



/Kinézet/

Igazából a kinézet tetszik, a két szín – a narancssárga és a kékeszöld árnyalat - jól passzol egymáshoz. Viszont a fejléc alatti fehér csík zavaró, nem mutat jól. A helyedben leszedném, vagy kezdenék valamit vele. Én – a tapasztalataim szerint – a lapok háttérszínénél állítanám át átlátszóra, ugyanis valószínű azért ilyen, de ha mégsem akkor csinálj a fejléc minden oldalára keretet.
A modulsávod hiányos, olyan semmilyen. Egy chat jól jönne, egy idézet, de még pár kép is feldobná a hangulatot. Ezeken felül a blogarchívumot tenném feljebb és állítanám át. Ez a típus szörnyű, mert nem lehet gyorsan keresni benne.

/Történet/

Amikor megnyitottam az áprilisi archívumot kerestem a prológust, de nem találtam, később rájöttem, hogy az első fejezet első két bekezdése volt az, csak nem szedted külön. Nagy hiba, mert nem is esett egybe a folytatással. Mellesleg amit leszűrtem ebből az egy fejezetből, hogy jól írsz, ügyesen használod a szavakat, de nem fejtesz ki semmit. Ugrálsz a helyszínek közt, az időben és ez zavaró. Írd le, hogyan és miként került a főszereplőd arra a helyre, hogy mit csinált és miért. A részletekben rejlik egy történet.
Az alapötleted nem egyedi, már régóta nem. Egyszerűen minden harmadik blog egy drogossal kezdődik, aki majd beleszeret valakibe és nagy nehezen megváltozik. Ezt jól kell levezetni ahhoz, hogy remek történet legyen. Neked sikerülhetne, ha kicsit több időt szánnál a kifejtésekre.
Izgalmas a sztori és jót hozol ki belőle, egyre jobb leszel, de tényleg figyelj a több leírásra, a részletekre – már milliószor leírtam, bocsi – és még sokkal többen fognak olvasni.

Vivi

/Kinézet/

Tetszik a szín világ, illik egymáshoz ez a két szín. Az oldalsáv túl üres, se chat, se semmi. Szerintem egy két dolgot pakolj oda, máris sokkal jobb lesz.

/Történet/

Tehetséges vagy, van benned esély arra, hogy jobban kihasználd a dolgokat. Viszont nekem kicsit túl kapkodós az egész, úgy érzem, hogy sietsz. A helyszínek között ugrálsz. Az időben. Ez így nem jó. Összefüggéstelen.
Megkérdezhetem, hogy hány éves vagy? Mert úgy érzem, hogy nem biztos, hogy tisztában vagy azzal milyen egy drogos világ. Mindenki egy séma alapján írja a blogjait. Ne is akard megtudni milyen drogosok között lenni.
Az ötlet nekem túl sablon, nem túl eredeti. Van benne lehetőség, viszont akkor valami pluszt adj hozzá és máris élvezhetőbb lesz a blog.


Flóraa.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation