Crazy Princess

Edytuj post

Crazy Princess


/Kinézet/
Nem tudom, hogy te csináltad e a fejlécet, mindenesetre nem illik a háttérhez. Az egyiket változtasd meg.

/Történet/
Amikor megláttam a blogodat, abban reménykedtem, hogy ez csak valami rossz vicc, de komolyan. Annyi helyesírási hiba volt benne, hogy a hajamat téptem. Az igekötőket külön írod az igéktől-szerintem nem tudod, miről beszélek-, nem raksz írásjeleket, sem ékezeteket. Azt éreztem, hogy Lakatos Britniszpirsz írja a blogot. Nem viccelek, rémes volt. Egy olyan mondatot nem találtam, amiben ne lett volna hiba... Elhamarkodod a dolgokat, csak mondatokat írsz, a főszereplő lány teljesen buta, és irritáló. Gondolj bele. Ha hercegnő lennél, nyilván tudna róla a családod. 
Ez a négy fejezet teljesen értelmetlen volt. Egy csomó párbeszédet írsz feleslegesen, baromságokat beszélsz, ráadásul össze-vissza...
Sírtam. Komolyan sírva fakadtam, amikor megláttam a szereplőket. Niall HOREN??? Most nátor vagy, vagy tényleg nem tudod, hogy írják?  A szereplők nincsenek méretre vágva, csak éppen hogy kiválasztottál egy képet a gugliból, és már raktad is fel...
A blog url címéről egy kicsit... Nem tudom, tanulsz e angolt, de ha valami EGY darab-jelen esetben one diamond-, akkor a végén nincs többes szám, vagyis S. Nem one diamondS hanem one diamond.
Egy könyvben a szereplő nem gondolkozik el mindenen ötvenszer, pl most akkor menjek, vagy ne? Nos, menjek? Ne menjek? Jaj, én hercegnő? Komolyan? Most akkor mi lesz? Mit csináljak? Jaj nekem!
Kb. ezt írtad, csak helytelenül.
A fejezetekbe csak úgy beszúrod a képet (pl 4.fejezet), és odaírod, hogy ezt vetted fel. Az olvasók nem hülyék, gondolják, hogy nem csak unatkozásból rakod oda a képet. Illeszd oldalra, sokkal jobban mutat.
Nem tudom neked milyen bloggered van, de általában jelzi, ha van helyesírási hiba. Nem díszből van ott a kis piros vonalka, azt bizony ki kell javítani.
Nagyon sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de jobb lenne, ha addig törölnéd a blogodat, amíg nem tanulsz meg rendesen fogalmazni, és írni, mert rossz a történet, és csak magadat égeted ezzel. Sajnálom.

Milla.

/Kinézet/

Tetszik a fejléc, viszont a háttér egyáltalán nem illik hozzá. Azt cseréld le, nekem a sablon se tetszik. Valahogy ez az egész olyan összeszedetlen így. Nem szép az összhatás. A modulsáv nem szép. A képeket méretre kéne vágni.

/Történet/ 

Először is körübelül egy fejezet csak párbeszédből áll, az is értelmetlen, logikátlan. Egyetlen egy értelmes leírás sincs, ha van is szörnyű az egész. Ennél jobban elsem tudtad volna rontani a női főszereplőt. Egyszerűen egy buta, degenerált és irritáló főszereplőt alkottál. A fejemet legszívesebben a falba vertem volna.
Az egész történet hülyén van kitalálva. Nincs benne értelem, csak össze-visszaság. Az ember pedig csak olvassa és a fejét fogva röhög vagy sír. Nem tudom melyik a rosszabb.
A helyesírásod, khm... tele van elírással és hibákkal. Figyelmetlen, pontatlan munka. Ha tényleg komolyabban szeretnél írni, akkor szerintem térjünk erre vissza úgy két év múlva. Addig pedig csak magadnak írj.
Eddig voltam kedves, most jön az a rész, hogy ki akadok. HOREN? Mi? Hol? Úristen! Nem tudom, de ha már egyszer egy történetet írsz róla helyesen írnád a nevét. Az a gond, nem csak veled hanem sok mindenkivel, hogy nem olvastok utána annak amit írtok. Szereplők, helyszín stb. Ez adja a hiteles történetet.
Sok rossz blogot olvastam már életemben, de azt hiszem te túl tettél mindenkin. Ha lenne ilyen díj nyernél.
Feljebb már említettem inkább pihentesd ezt egy kicsit amíg javul az írásod és felnősz. Hiszen nem mindenki születik tehetséggel. Sokan gyakorolnak. De nem elég rá az egész életük sem.
Ui.: Ha esetleg megsértődnél javaslom, hogy olvasd el a modulsávban lévő legfelső idézetet.

Flóraa.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönöm a kritikat igen mondtátok h rossz a helyes írásom de telefonon írtam a részeket. Tudom ez nem mentség... és a horen azt az egyik barátnőm mondta h úgy kel írni. És most ezt a blogom pihentetni is fogom addig míg kész nem lesz a gépem és talán még tovább is... még egyszer kösz

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation