Testemben a lelked ~ [Befejezett.]

Edytuj post

Hey sweeties.:)

Meg is hoztam az elős kritikámat, egyik kedvenc blogomról. Hiába kedvenc, az őszinte és kemény kritikát mondom csak el. 

Testemben a lelked ~ [Befejezett.]


Író: L.T.P~

Kategória: One Direction Fanfiction

Kritikát írta: Patricia Freelove

Történet:

 -  Alap sztori:1D fanfiction. De nem a szokásos love sotrys 1D fanfiction. NEM az a fajta történet, mikor van a csaj, összejön Harry Stylessal, szakítanak, könnyes búcsú, elutazik Amerikába, aztán nem bírja a srác nélkül, egy év múlva vissza jön, egymás karjaiba borulnak, Harry eljegyzi, és lesz egy gyerekük akinek a neve Darcy. Nem, nem, és nem! Ez nem egy love story. VÉGRE!
Az alap sztori, egyáltalán nem sablonos, ehhez hasonlót sehol sem olvastam még. Ha olvasnék is, egyből ez a blog jutna az eszembe, és, hogy ezt valaki elindította, majd futó tűzként terjedt a bloggerek világában. Szépen kivitelezve, megtervezve. Ez igen!
A fogalmazásod kiváló! Csak úgy ittam a sorokat. Mintha könyvet olvastam volna. Nagyon szép munkát végeztél!
A szereplők, mint nyílván kivettük a történetből és a fejlécből Harry a főszereplő. De minden fiú nagyon- nagy szerepet kap szóval, a másik négy srácot is lehet mondani főszereplőnek. Egyedi kialakított, karaktereket faragtál, ami megint csak pluszpont.
 Egész jó. A csapat körül látszódik még a sárga vonal, ahonnan kivágtad, ügyeskedj rá, hogy már az se látszódjon. Harry és a nyaklánc a szélére ott szép, mert odaillik, és a felirat is jó, viszont a betűtípus elég olvashatatlan. Válassz kevésbé cifrát, de mégis különlegeset és tökéletes lesz. Hátul még egy pár fényképet még elbírt volna, töltsd ki a szabad teret, de ne zsúfoltságig!

Kinézet: 

A háttér egyszerű, de nagyszerű.
A modul sávban minden szükséges, kint van és felesleges pedig nincs. Talán az idézeteket és a szereplőket raktam volna külön oldalra, hogy ne legyen olyan zsúfolt oldalt. Segítséget is raktál ki, ami külön pont. Amit fölöslegesnek tartok, az a trailer, mivel az kint van oldalt is. Vagy lapon, vagy a modulsávban. A történetről is külön lapra raktam volna, ahogy említettem már a szereplőkkel és és idézetekkel, és hogy ne legyen olyan sok lap, a fejléceket levettem volna, és a blogokat is kiraktam volna a modulsávba..




  • Remélem fair volt minden!

    Ha valamivel nem értesz egyet küldj egy emailt, ahol kultúráltan megbeszélünk mindent!

    Love ya,

    Patricia F.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation