I'm Learning To Love Again

Edytuj post



/Kinézet/

Tetszik. Két szín dominál, még sem zavaró. Összhangban van. Nem túl rózsaszín, tökéletes arány. Az információkat és a blogarchívumot feljebb tenném, mert kicsit zavart, hogy mindig keresgélnem kell. Külön oldalakhoz én még javasolnám a fejezeteket is, de nem gond ha nincsen.

/Történet/

Nem tudom eldönteni, hogy sablonos vagy eredeti történet. Esetleg is-is. De azt hiszem tetszik. Bár nem olyan blog amit rendszeresen olvasnék, de attól még jó. Néha úgy éreztem sietsz az eseményekkel, egy-két eseményt jobban kifejthettél volna, vagy legalább a szereplők érzéseiket. Leírások részletesek, még is néha hiányoztak, mert nem mindig voltak részletesek. De egyértelműen nem rossz. Ha tovább gyakorolsz a következő vagy az utáni már varázslatos lesz. A legnagyobbak mindig tudnak fejlődni. (:
A helyesírásod teljesen rendben van, néhány vessző hibát eltekintve. Elgépelést nem láttam, ezért megdicsérlek.
A karakterek szépen kivannak dolgozva. Talán Elizabeth a leginkább. Szerethető a maga módján és én tisztelem is a viselkedéséért. Nem én írom, de még is egyetértek a legtöbb döntésével. Ez egy jó pont.
Végeredményben tetszik a történet, ha pontoznánk egy erős nyolcast adnék... de nem pontozunk szóval csak annyit mondhatok, ne hagyd abba! (:


Flóraa. 

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation