Waiting for a new life!

Edytuj post


/Kinézet/

A méreteket fontold át az egész blogon, mert két oldalt közrevetted a bejegyzéseket modulsávval. Ebből következik, hogy kisebb lesz a bejegyzéseknek szánt hely, ami csúnya. Szerintem szedd le az egyik oldalt, semmiképp nem kell, hiszen a szereplőknek csinálhatsz egy külön lapot, felesleges oldalt mutogatnod őket, főleg, hogy mindenki ismeri a One Directiont, a két lányt pedig már e fejlécről is eltudják képzelni. Mellesleg irritáló, hogy nincsenek egy méretre vágva! Plusz a bejegyzéseid össze vannak nyomorítva, talán ezért kéne az az egy modulsáv.
A fejezetekbe ne vágj bele különböző méretű képeket, s ne szakítsd meg vele a szöveget. Egy könyvben sem teszik, itt még rendben van, de pakold oldalra és kicsibe.

/Történet/

Meg kell jegyeznem, hogy nem értem miért teszel a „Xy Rész” után pontokat, felesleges, idegesítő és furcsa.
A helyesírásod szörnyű. Egyszerűen felfoghatatlan, hogy a „lesz”-t két sz-szel írod, hogy a kérdőjel után pontokat teszel, hogy a vettünket egy t-vel firkantod le, egyszerűen rád férne egy magyar, fogalmazás óra vagy bármi.  Ugyanis a történeted kimerül a párbeszédeknél, nem írsz le semmit, az érzelmek a nullán vannak és rosszul kezeled az idő múlását. Ezt akkor vettem észre mikor nyaraltak, s a főszereplő lányod rákérdezett, hogy máris eltelt a két hét… Azért ennyire ő sem lehet hülye.
A karaktereid nincsenek jól kidolgozva, az érzelmek hiányától jön le ez az egész nekem. Szerintem túlságosan oda vannak egymásért, már gusztustalanul.
A hangulatjeleket pedig nagyon gyorsan felejtsd el, mert egyszerűen amikor megláttam majdnem bezártam a blogot!
A történeted alapjáról nem mondok semmi különöset mert az egész egy sablon. Egy lány, aki Londonba költözik, unalmas és elcsépelt. Sok szerencsét a javításokhoz! Ajánlom, hogy olvasd el a fejezeteidet, talán úgy fel fog tűnni neked is miért nem élvezhető a sztori.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation