dance with me baby ~

Edytuj post



/Kinézet/

Tetszik a fejléced, hihetetlenül. De mivel azt nem te csináltad, sokszor nem ejtek róla. Lényegében elnyerte a tetszésemet a háttér is. Viszont azt a barackszínt megváltoztatnám valami másra, talán kicsit sötétebbre. Nekem az nem tetszik. A fejezeteknél vagy túl apró a betű vagy sötétebb jobb lenne nem tudom, de olvasás közben kicsit zavaró volt és ki kellett másolnom, hogy normálisabban olvashassam.

/Történet/

Chachi... már az Amerika legjobb tánccsapata c. műsorban is imádtam, hát nagy reményekkel vágtam neki a történetnek! A prológusból talán nem derült ki sok minden, de felkeltette az érdeklődésemet.
A fejezetek rövidek, maximum egy oldalasak, ez így nem nagyon jó. Vagy nagyon sűrűn hozd a frisseket, vagy írj legalább két oldalas fejezetet.
A videót ne beilleszd a fejezetekbe, inkább linkeld. Sokkal hasznosabb és kevésbé zavaró. Egy kicsit csalódott vagyok, mert a prológus jó volt, felkeltette az érdeklődésemet. Viszont utána, kicsit csalódott lettem. Az első négy fejezet történését simán leírhattad volna két fejezetben, de ez annyira nem lényeges.
Hihetetlen sok a szóismétlés, az érdektelen párbeszédek. Nem nyerte el a tetszésemet. Harmadik fejezetnél gondoltam abba hagyom, erről meg írom mit gondolok és kész. De kitartottam és végig olvastam azt a hat fejezetet, ami eddig van. Nem reménytelen, a történet még elég érdekes is lehetne. De nem is tudom, nem fogott meg.

 Flóraa.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation