... you've got that one thing ♥

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem tetszik, a fejlécet se hiányolom. Egyszerűen bejön az a hatás, hogy ez egy füzet. Mintha valaki legféltettebb titkait olvashatnám el, szóval nálam egyértelműen nyerő.

/Történet/

Kicsit zavart, hogy a fejezetek után keresnem kell, nem volt áttekinthető. A helyesírásod jó, de ne rakj bele hangulat jeleket. Egy jó könyvbe se látsz szívecskéket, smiley-kat és stb… (Kivéve az SZJG-be, de az egy napló regény. Ott megengedett).  De ott sincs tele, néha-néha elejtve egy-egy. De itt a párbeszéd után, sőt majdnem sorba volt. Ez hihetetlen zavaró. 
„- Jó reggelt anyu :) – köszöntem és egy puszit nyomtam az arcára.
 - Jó reggelt kicsim :) - válaszolt és egy cuppanósat adott a homlokomra.”
Amikor ezt olvastam, azt hittem, hogy lefejelek valamit. Ez irritáló.  De örültem, hogy erről leszoktál a későbbiekben, hiszen ez szörnyű volt.
Egyébként a történet, nem rossz. Talán kicsit sablonos, de mégis tetszett. Szépen vezetett, ezektől eltekintve. A vége nagyon szép és megható volt, ügyesen írtad le Niall gyászát. Hiszen a szerelmet elveszteni rémes.  „Szemem előtt lebegett az az arc … az az utolsó mosoly” ez a mondat kicsit értelmetlen, én inkább így írtam volna: „Szemem előtt lebegett az arca, az utolsó mosolya.” Mennyivel szebben mutat, igaz?
Az utolsó mondat, mekkora késszúrás most ez nekem. Könnyezik a szemem és rájöttem arra, hogy én soha többé nem akarok szomorú filmet nézni, zenét hallgatni és blogot/könyvet olvasni. Mert nem bírom…

Flóraa

/Kinézet/

Szerintem jól néz ki. Plusz alapból nem értek az ilyen fajta blogokhoz.

/Történet/

Alig találtam meg a fejezeteket, de ezt a blogger negatívumaként könyvelem el. Viszont ezen felül a történet cselekményszálában nem találtam kivetnivalót. Szerintem ügyesen írsz, s jól fogalmazol. Az érzelmeket is jól adod át, legfőképpen a végén éreztem ezt teljes mértékben. Elképesztő volt!
A helyesírásod jó, de ha nem hagyod el a hangulatjeleket szörnyet halok! Soha, sehol nem látsz ilyet! Szóval nagyon kerüld el!
A képeket ne szúrd be a fejezetek közé, ugyanis zavaró! Linkeld, vagy vágd méretre, s úgy szúrd be oldalra.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation