You and Me - One Direction

Edytuj post




/Kinézet/

Nem tetszik! A háttér egyszerűen pocsék, oké tudom Londonosat akartál, de annyi jót lehetne találni ami nem a várost ábrázolja, vagy ha olyat szeretnél akkor nagyot keress, hogy ne legyen mozaikos. Egy angol zászló mennyivel jobban nézne ki, vagy bármi más utalás Londonra. De ezt váltsd át, mert csúnya, és a sablon se tetszik. Szerintem ez a sablon nem jó. Annyival jobb sablonok vannak. A fejléc, ötletes. De nincs szépen megszerkesztve. Egyszerűen az se tetszik, na meg egyáltalán nem illik a bloghoz, a kinézethez. Azt hiszem a blogodra ráfér egy hatalmas revonálás. Teljesen új külsőt csinálnék a helyedbe. A betűtípus se tetszik, kicsit olvashatatlan. Nem kell ilyen csicsás betűk. Valami egyszerűbb sokkal szebben mutatna. A blogarchívumot feljebb tenném a helyedbe. A szereplők képeit pedig vágd egy méretre, így nagyon hülyén és csúnyán mutat. Szóval én tényleg azt tanácsolom, hogy csinálj egy teljesen új kinézetet. Ha nem nagyon értesz hozzá, akkor kérj meg valakit.

/Történet/

Több leírást! Tele vannak párbeszédekkel a fejezetek, semmi leíró rész nincsen. Se a környezetet, sem a szereplő gondolatait nem ismerhetjük meg túlságosan. Egyszerűn úgy éreztem, hogy olvasom csak olvasom, de nem élvezem. Nem tudok azonosulni egyik szereplővel se, ami engem elkeserít. Hiszen egy jó blognak ez a lényege, hogy az olvasó magáénak érezze. Hogy azt érezze ő is a történet szereplője. De itt ez nem történt meg, amit én sajnálok. Mert magába nem lenne rossz ötlet, jó egy kicsit sablonos. De ha foglalkoznál kicsit jobban vele akkor jó is lehetne. A szereplők nekem semlegesek. Mint Európának Svájc. Sajnálom, semmilyen érzéseket nem váltottak ki belőlem. A helyesírásod elég jó, egy két elírást találtam. De nem vészes.

Flóraa.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation