Won't stop 'till We surrender!

Edytuj post




/Kinézet/

Úgy ahogy van szörnyű! Először is, mindenféle képen kell egy chat, rendszeres olvasó modul. Az archívumot feljebb tenném. Másik sablont választanék, mert ez nem jó. Új háttért, teljesen más szín világot és rendelj egy fejlécet is! Mert tényleg nem szép így a blogod.

/Történet/

A fogalmazásod nem tetszik, furán fejezet ki magad sok helyzetbe. A helyesírásodba vannak hibák. Leginkább vesző.
"-Sziaaaaa!-orditott bele a telefonba.
 -Cső...-mondtam álmosan.
 -Óóóó...Fekébresztettelek?Háát..."
Ilyet nem igazán látsz egy történetbe, könyvbe. Mert egyszerűen kinézetileg nem helyes! Nem mutat szépen. A történet nekem kissé sablonos, szokásos 1D fanfic. De, találkoztam már olyan bloggal ami sablonos volt, de az író tehetsége és fogalmazása varázslatossá tette. Sajnos itt ezt nem tapasztaltam. Sajnálom, de nekem nem tetszik a blogod.

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation