London, One Direction and I

Edytuj post



/Kinézet/

Nem szeretem ha a fiúk a hátterek, szóval ezt gyorsan cseréld le, egy fejléc is jó lenne és egy chat is. Az összhang se tetszik, nem tetszik az egész kinézet.

/Történet/

Az olvasóid száma alapján tudtam, hogy ez egy jó blog és jó történet. Hiszen nem véletlen vannak 132-en! A történet egy iciri-picirit sablonos, mégis jó! Nagyon tetszik az írásmódot. A helyesírásodba nem találtam hibát, pedig hidd el kerestem. A karakterek kidolgozottak, egyéniségek. Imádni valóak! Leginkább a főszereplő lányt szerettem meg. Szimpatikus az ő karaktere, persze a többieké is. A szerelmi száll szép, jól van megírva. A történetet felüdülés olvasni, valamit nagyon jól csinálsz, gratulálok! Harry itt annyira imádni való, hogy az elmondhatatlan. Bele szerettem!:)
Gratulálok, még egyszer, nagyon szép munka!

Flóraa.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation