To death do as part season 1

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem túl fehér az egész. A fejléc ott középen, árválkodik. Vagy legyen szélesebb, vagy legyen rajta több minden. Zavaró, hogy két modulsáv van, ha raksz ki blogokat, akkor szerintem fölösleges szöveg részlet. Elég a blog cím. A fejezet címek olyan nagyok, a szöveg pedig nem. Ez így nem szép, szerintem legalább is.

/Történet/

Ügyesen írsz, a fogalmazásod nagyon szép. Viszont szerintem túl sokat tagolsz, kicsit zavaró. A helyesírásod rendben van, nem találtam hibát. A prológus nekem kicsit érthetetlen volt, össze-vissza.
Kicsit nehezen olvastam el, hiszen nem szeretem a sorozatot. A könyv még annál is rosszabb, nekem Hope nem volt szimpatikus főszereplő. Kicsit hisztisnek mondanám, irritált. De Damonról egy rossz szavam se lehet, tökéletes férfi karaktert írtál. Pont olyan amilyennek kell lennie, talán annyi, hogy Damonhoz képest kicsit romantikusnak találtam. De mindent összevetve, nem rossz.

Flóraa


/Kinézet/

Szerintem a kinézet nem rossz, de túl fehér, vinnék bele valamilyen színt, ami feldobja. Na meg a betűtípusod szörnyű, olvashatatlan az egész bejegyzés, modulsáv!

/Történet/

Jól fogalmazol, a történet alapja is jó, de először alig értettem. A prológus sok volt, számomra. Ezen felül viszont élveztem az olvasást.
A helyesírásod jó, nem találtam benne hibát.
Amit még tudnék mondai, az a karaktereidről lesz. Ugyanis Damon itt remek személy, de nem Damon Salvatore-és. Szerintem kicsit jobban kellett volna olyanná formálnod, mint a sorozatban. Romantikusabb a kelleténél, s ez zavart.
Hope – imádom a nevét – furcsa lány, nekem is kicsit hisztis volt. Nem átlag karakter, ami nem baj, hibái is vannak, ez sem gond, de ezt az olvasó nehezen viseli el.

Vivi

2 megjegyzés:

Chiara Spes írta...

Sziasztok!
Köszi szépen a véleményeket, igyekszem majd a leírtak alapján változtatni a karaktereken és a kinézeten :) Hope-ot próbáltam "tökéletlenné" tenni, de ezek szerint sajna rossz/sok(k) lett... De majd dolgozom rajta :)

Vivi írta...

Szia!(:
Szívesen, s sok sikert a továbbiakban!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation