Az álmok néha valóra válnak...

Edytuj post



/Kinézet/

Őszintén szólva ez szörnyű, de nagyon! Pontokba szedem a hibákat.
·         Ajánlanék egy chatet a modulsávba.
·         Az ismertetőt az oldalsávba pakolnám.
·         Rendelnék egy fejlécet.
·         Átállítanám a hátteret, ugyanis látszik, hogy a kép kicsi.
·         Feleslegesnek tartom, hogy a blog ilyen széles legyen. Elég egy 910-es méret.
·         Szerintem a főszereplők, és a mellékszereplők lapot össze kéne tenned. Ugyanis felesleges kettéválasztani, egybe tartóznak. Plusz a mellékszereplőknél csak két ember van.
·         A karakterek képeit egy méretre vágnám.
·         A rendszeres olvasók modult pedig szintén az oldalsávba tenném.

/Történet/

Szerintem a történeted jó. Viszont törekedhetnél az érzelmek kifejtésére, több leíró részt írni a történetbe.
Az eleje viszont nem tetszett! Annyira elsietted. Felesleges volt ilyen hamar összehozni a főszereplőidet. Olvastam volna még a kifejtést, az ismerkedést. Nem kell egy történetet egyből a kedvenc részedtől írni, vagyis inkább úgy mondom, hogy nem kell oda sietni, ahol már együtt vannak. Az ismerkedést is lehet érdekesen írni, s még romantikusabban, mint a kapcsolatot.
Viszont örültem mert csavaros a történet, nem csak boldogság és öröm az egész, na meg humor, hanem veszekedések hada. Szerintem ettől még jobb egy történet, csak ne boruljon fel, s ne legyen az egész állandó, mert unalmassá válik az összeveszünk-kibékülünk szituáció.

Vivi

/Kinézet/

Húh, tele van hibával. Nem tetszik. Vivi már feljebb leírta, egyet értek vele. Talán annyit hozzá tennék, hogy nekem a háttér se tetszik. Teljesen újat választanék. Ha kijavítod ezeket, akkor még szép is lenne.

/Történet/

Az ötlet magába jó, nem sablonos. Viszont úgy éreztem, mintha egy gyors vonaton ülnék, elkapkodtad a dolgokat. Az érzéseket jobban is kifejthetnéd. Hiszen az ember többet gondolkozik mint beszél.
Zavart, hogy rögtön szerelembe estek és húh, ez idegesítő volt. De tetszett, hogy nem csak a rózsaszín ködöt írtad le. Leírtad a veszekedéseket, a dühöt. Igyekezz a kettőt jól kezelni. Nem szabad, hogy valamelyikből több legyen valamelyikből meg kevesebb. Egyensúlyba kell tartani, mert ha nem teszed hamar unalmassá válhat a történet.

Flóraa.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Igen. Tudom, hogy az elejét elsiettem, de ez az első blogom és így nem is olyan jó, mint ahogy én szerettem volna, de így idővel azt hiszem bele jöttem csak már késő volt újrakezdeni...
Ami pedig a kinézetet illeti. Tudom, hogy nem a legjobb és szeretnék majd egy fejlécet csak még nem kértem, de hamarosan lesz.
Köszönöm, hogy többen is elolvastátok és írtatok kritikát. Megfogadom. :)
U.i.: Ha gondoljátok kövessétek folyamatosan továbbra is. Én örülnék neki. :)

Vivi írta...

Szívesen írtuk, s ha kijavítod a hibákat csak jobb és jobb lehetsz!(:
Követni sajnos lehetetlen, ugyanis az időnkből még arra sem jut, amit eddig olvastunk...De sok sikert a továbbiakban!

Unknown írta...

Rendben. Köszönöm! :) És nektek pedig kitartást, hogy bírjátok ezt a sok blog olvasását. :)

Vivi írta...

Köszönjük!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation