Last Life

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem nagyon tetszik! Kicsit sem zavaró, hogy nincs benne semmi feltűnő szín, mert így is remekül mutat a blog.

/Történet/

Na ez aztán egyedi! Szerintem ennél jobb alapötletet nem olvastam még. Na nem mintha következtettem volna a prológusból, hogy  a gyilkosságok lesznek a középpontban, meglepett. De mindenképp jó értelemben.
Találtam elírást, viszont a helyesírás jó.
Nekem tetszett, leszámítva, hogy ritkán olvasok el, ilyenfajta blogokat. Viszont hiányoztak az érzések a történetből, a leíró részek. De legfőképpen a gondolatok. Plusz szerintem kicsit elsietted az egészet. Például Louis-nál olyan furcsa volt a helyzet. Egyből megcsókolta a lányt, s a barátjává fogadta. Szerintem lehetett volna még húzni, hogy izgalmasabb legyen a történet. De ezen felül tetszett!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation