Narry fanfiction

Edytuj post



/Kinézet/

Nem egy nagy durranás. Hibát is lehet benne találni, nekem mégis tetszik.

/Történet/

Olvastam már egy Larry fanfictiont, de nem nagyon szeretem az ilyes fajta történeteket. Mert könnyen ellehet rontani. Ha jól meg van írva akkor jó is.
Oké, voltam elírások és vesző hibák de nem volt vészes. Viszont ezen a mondaton néztem egyet: „szájamon egy széles mosollyal” ilyet nem írunk. Ez egy értelmetlen szó.
A történet engem nem igazán fogott meg, ügyesen helyt álltál és helyenként szépen fogalmaztad meg azt ami lezajlik bennük. De olvastam már jobb bromance-t. De azért sok sikert továbbra is!:)

Flóraa

/Kinézet/

Nem tudok belekötni, az egész úgy jó, ahogy van. Nekem tetszik.

/Történet/

Őszintén megvallva utálom az ilyen blogokat, nincs hozzá gyomrom, így magáról a történetről egy szót sem fogok szólni. Sajnálom. Persze beleolvastam a kritikához, de maga a cselekményszál nincs meg. Elnézést, tényleg.
Nagyon ügyesen írsz. Szerintem tényleg tehetséges vagy, egy komolyabb fanfictiont, vagy egy sima történetet örömmel olvasnék tőled. Ebből következik, hogy a helyesírásod jó, így abba sem tudok belekötni.
A karaktereid összetartanak, s ki vannak dolgozva. Ez remek, főleg, hogy egy ilyen történetben ez elengedhetetlen.
A fejezetid nem csak párbeszédekből állnak, hanem leírásokból is, ezt pedig öröm elkönyvelni. Nehezen emészthető egy történet és ha csak pár sor lenne ott mindenről nem lenne élvezhető az olvasóid számára.
Jól írsz, a blogodba beleolvasva ezt tudom mondani, szóval sok sikert!

Vivi

2 megjegyzés:

Hayley Blue ☾ írta...

Sziasztok!

Igazán sajnálom, hogy eddig még nem tudtam írni, de szeretném megköszönni, hogy időt szántatok a blogra! :) És köszönöm, hogy megírtátok a kritikát.
Azt nem mondom, hogy mindenben egyetértek, de vannak benne dolgok, amikkel igen, és igyekszem javítani is ezeket a hibákat. :)

Hayley xx

Vivi írta...

Szia!(:
Semmi baj, s szívesen! Nyugodtan megcáfolhatsz minket ;)

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation