You Change My Life

Edytuj post




/Kinézet/

A fejléc szép, de a blog túl széles. Ezt azonnal javítsd ki! A háttér egyáltalán nem illik szerintem hozzá. A modul sáv olyan üres és jelentéktelen. Egy chatet egyértelműen betennék, sokkal szebben mutatna! Valamivel fel kéne dobni a modulsávot, idézettel vagy egy képpel. Mert így elveszi a fejléc szépségét.

/Történet/

Nem sablonos az biztos, persze vannak benne olyan elemek, de egyáltalán nem az. Én az első fejezetbe nem rögtön azzal kezdtem volna, hogy a fiúk megjelennek. Írtam volna egy visszaemlékezést, hogy megtudjuk milyen volt együtt az életük, mi történt stb… Értelmesebb lett volna, megismerhettük volna a szereplőket és nem csak a vakvilágba tapogatózunk.
Persze, oké értem így akartad, hogy az együtt élést írod le, de amúgy ez így egy kicsit hülyeség, hiszen melyik lány anyja engedné be azt a pasit a házába aki kihasználta és tönkre tette a lányát?! Senki! Szóval ez egy kicsit értelmetlen cselekedett volt. Tudom, hogy ez egy fanfiction, de akkor is.
Kerestem Johnba az értelmet, de nem találtam, azt hiszem a haja tükrözi, hogy mekkora egy barom! Az a pasi maga a sötétség, nem szimpatikus főszereplő. Egyszerűen néha akkora badarságokat mondott, hogy az eszem megállt! Nem tudtam eldönteni, hogy olvasás közbe sírjak vagy nevesek. Sajnálom, nekem nem nyerte el a tetszésemet.

Flóraa


/Kinézet/

Annyira szép a fejléced! Feldobja a blogot. Szerintem ehhez tök jó külsőt lehetne csinálni, bár ez sem rossz, csak vannak kisebb hibák.
·         Szerintem az ismertetőt a modulsávba kéne tenni, s nem a fejléc alá.
·         A blog nagyon széles, feleslegesen.
·         A szereplők képeit egy méretre kellene vágnod!
·         Ajánlanék egy chatet.
·         A blog külső háttere annyira nem megy a fejléchez, lecserélném. Vagy sima fehérre, netalántán világos rózsaszínre állítanám.

/Történet/

Háh! Az ismertetőd nagyon ötletes, felkelti az ember fantáziáját. Tökéletes. A fejezetid pedig jó hosszúk, ezért gratulálok is!
A történet maga tetszik, bár én nehezen olvastam el, mert nem szeretem különösebben a Jedward párost, de ettől függetlenül tetszett. Nem volt különösebben sablon sztori, így az eredetiségért is dicséret jár.  Bár én nem kezdtem volna így az egészet, mert nem tudtunk semmit a régmúltról. Egy fejezetet legalább írhattál volna a kezdetekről.
A helyesírásod jó, a karaktereid jók – bár én sem kedvelem a főszereplőd, de kidolgozott, szóval semmi probléma.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation