The Drama School

Edytuj post


/Kinézet/

Nekem tetszik, de vannak benne kisebb hibák. Ha nem nagy gond pontokba szedem.
·         A modulsávodban annyi szereplő van, hogy csinálnék nekik egy külön lapot, s egy méretre vágnám az összest.
·         A blogarchívumot feljebb pakolnám.
·         A modulcímeknél átállítanám a szöveg színét, ugyanis a fekete olvashatatlan.
·         A fekete alapon, sötétszürke betűk sem nyerők oldalt, így azt is átállítanám.
·         Na igen, a legfőbb gond, hogy a bejegyzéseknél is csak linkek vannak. Szerintem az oldalon ne csak feltűntesd, hogy felpakoltad a fejezetet és rákattintva a bejegyzés megtekintése linkre, olvashatod. Felesleges.

/Történet/

V mint Viktória. Legalább is az iskola neve. Amit imádok! Szóval a történet már alapból plusz ponttal indult nálam.
A fejezeteid hossza a történet hosszával fogy. Ügyelj a másfél, két oldalas fejezetekre, rövidebb ne nagyon akadjon. Ugyanis észrevettem, hogy elején hosszúak voltak a részek, de a vége felé egyre rövidebbek.
A helyesírásod nem szörnyű, de találtam benne hibát és elírást is. Szóval segítene a történeten, ha először elolvasnád és utána tennéd fel a blogra.
A suliban nincs tanítás?! Kicsit nekem ez furcsa volt, ugyanis szerintem mindenhol van, nem csak matek óra. Bár a sorozatban nem mutatják, de azért tuti van. Nem hiszem, hogy egy művészetiben csak különleges órák vannak.
Egy valami nem jött be. Miként ismerkedett össze ilyen hamar – egy nap alatt – az új barátaival? Szerintem ez lehetetlen. Kétszer mentem új iskolába, s egyszer sem jöttem haza úgy első nap, hogy már barátaim vannak. Ez túl gyors volt. Plusz második nap már vak randit szerveztek nekem…
A fejezetekbe ne szúrj be képeket! Csúnya. Inkább linkeld.
Szerintem kicsit kiszámítható volt a történet cselekményszála, s el van sietve. Előre tudtam, hogy Jordan lesz a vak randis fiú, előre tudtam, hogy beleszeret, s azt is sejtettem, hogy ő lesz a főszereplő, már a legelején. Szerintem vigyél bele pár csavart.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation