One Direction Addiction

Edytuj post

/Kinézet/

Nagyon tetszik. Egyszerűen ha megnyitja valaki, megfogja. Letisztult és egyedi, mégis hívogató. Egyedül egy chatet hiányolok, ezen felül tökéletes. Gratulálok hozzá!

/Történet/

Őszintén meg kell mondjam, hogy az elején még én is olvasótok voltam, csak nekem kesze-kúsza lett a történet, s nem tetszett teljesen. Talán az események. Eleanor viselkedése számomra csalódást okozott, így abbahagytam.
Viszont most tovább olvasva, megfogott. Ügyesen írtok és sokadik fejezetre teljesen meglehet szokni a szemszögváltásokat.
A szereplőitek kidolgozottak lettek, kedvelhetőek, még a hibáikkal is. Szerintem ehhez kellett a legtöbb idő, de megérte.
A helyesírásotokra szót is kár pocsékolni, ugyanis nem találtam a történetben rettenetes hibát.
A történet egyedi, s ügyes! Szerintem az olvasóitok száma mutatja, hogy valamit nagyon jól csináltok és én egyet értek velük!

Vivi

/Kinézet/

Nekem nagyon tetszik, egy chatet beraknék, de egyébként nagyon szép munka. Letisztult, nem fáj tőle az ember szeme. Szóval tökéletes!

/Történet/

Ügyes munka, eredeti történet. Nem sablonos. Az eleje nekem egy kicsit zavaros, összefolytak a dolgok és csak kapkodtam a fejemet, hogy mi van? De aztán a végére megértettem a dolgokat. Sőt el is kezdett tetszeni a történet.
Eleanor változása, nekem se tetszett. Szíven ütött, főleg, hogy én nagyon szerettem az ő karakterét. Szerintem egy igazán jó karakter volt, de a viselkedése dühítő volt. A végére viszont újra megkedveltem.
Az idő nektek gyógyír volt, annyit változott a történet, hogy az hihetetlen. Sokkal jobb lett, kiforrt. A végére megszerettem.
Sok sikert a továbbiakban!(:

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation