Be Proud of Who You Are

Edytuj post


/Kinézet/

Tetszik, nem tudok belekötni. Szerintem ügyes, szép munka.

/Történet/

Ilyet még nem olvastam, pedig régóta kerestem olyan blogot ahol a főszereplő lány nem az a tipikus modell alkat. Tetszik, hogy Do a barátnője, aki egy nagy figura. J Engem az se zavart, hogy korok nem egyeznek meg a valósággal, hiszen ez egy fikció. A menő srác és a lúzer, kicsit amerikai beütése van, mégis annyira magával ragadó, hogy ez nem érdekel. Zaynt pofán tudtam volna verni, de mégis annyira aranyos, hogy húh!
Kisebb nagyobb helyesírási hibák vannak, de nem vészesek. Egy-két elírás és vesző hiány. De a történet nagyon jó, ne hagyd abba!
További sok sikert!(:

Flóraa

/Kinézet/

A külső nagyon tetszik. Szerintem szép. Egyedül a karakterek képeibe tudok belekötni, ugyanis nem egy méretűek, s ezen gyorsan változtatnék! Plusz mellékesen még megjegyezném, hogy a bejegyzések címénél átállítanám a félkörvér betűtípust, ugyanis szerintem kicsit már sok. Így is elég nagy a méret, nem kell még ez is oda.
Utólag vettem észre, hogy hiányzik a blogarchívum. Mindenképp tegyél ki egyet! Lehet, hogy a fejezetid megtalálhatóak külön, de más közlemény nem.

/Történet/

Először is: ritkán találok, s látok olyan blogot, ahol a főszereplő lány nem tökéletes. Szerintem ez becsületes és egyedi. Szóval a történeted kifogásolhatatlan. Tetszik!
A helyesírásod nem rossz, de van pár elírás, vagy hiba, de ez kiküszöbölhető, csak olvasd el a fejezetidet.
A karaktereid tetszenek. Ügyesen kivannak dolgozva, úgy viselkednek ahogy az tőlük elvárt. Szerintem ez így a jó. Mindenképp folytasd, ügyes vagy!

Vivi

2 megjegyzés:

Gabi Gab írta...

Köszönöm! :)) Amúgy a blogarchívum, először kiraktam úgy is, hogy már megvolt a fejezetek oldal, de egyik kritika oldalt azt mondta mi az oda? ezért leszedtem, tudtam, hogy rossz ötlet...szóval azt vissza is rakom.:) Még egyszer köszönöm a kritikát örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket a blogom, nem gondoltam, volna, hogy valaha is meg dicsérik az írásomat...a vesszőkkel meg mindig bajom van, kommunikációs iskolába járok és ott pedig az is kell, szóval gyúrok a vesszőkre és a helyesírásra.:DD

Vivi írta...

Sok sikert kívánunk és szívesen!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation