"what doesn't kill you makes you stronger..."

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem tetszik. A fejléc szép munka, nagyon is. A kinézet összhangba van egymással. A modul sáv jó, a képek egyméretűek. Szóval ebbe nem tudok belekötni.

/Történet/

Az első fejezetet olvasva, a fejemet fogtam. Először is nincsen sehol se egy darab vesző sem. A „hogy” „mint” „így” „mert” után általában mindig írunk.
A történetet olvasva úgy éreztem mintha sietnénk valahova, olyan gyorsan történtek az események, hogy csak kapkodtam a fejemet. Az, hogy egy fejezetben nagyon sokat ugrottál engem zavart. A másik pedig, hogy ez a mondat úgy ahogy van szörnyű: „HOLVAGYMIÉRTNEMHÍVTÁLMITÖRTÉNT?? - kiabált bele a telefonba.” ilyet nem írunk. Kétszer érzékeltetted, hogy kiabál. Nem kellett volna egybe és nagybetűvel írnod, elég lett volna így írni: „Hol vagy, miért nem hívtál, mi történt? – kiabált bele a telefonba.” mennyivel szebben mutat, igaz? „Valami égtelen zaj riaszt fel az álmomból.” Ezt a mondatot nem értettem, azt vágom, hogy mit akartál kifejezni vele, de amúgy így ez kicsit értelmetlennek tűnik nekem.
Találkoztam olyannal, hogy kisbetűvel kezdtél egy párbeszédet. Hiába a szereplő mondja, nagybetűvel kell kezdeni. Többször találkoztam olyannal, hogy egybe írsz szavakat, erre figyelj oda, mert felesleges. A történet száll nekem kicsit gyorsan haladt, nem hagytad a szereplőket kibontakozni, a cselekményeket. A karakterek szerintem nincsenek jól kidolgozva, olyan semmilyenek. Főleg a főszereplő lány, unalmas és idegesítő. Elnézést.
A későbbiekben a helyesírásod jobb lett egy fokkal, de még így is tele van hibával. A történet vezetés még mindig nem tetszik és még mindig sietsz. A fogalmazásod nekem fura, mintha egy facebook-os posztot olvasnék. Sajnálom, de nekem nem jött be a történet.

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation