KITALÁLT-TÖRTÉNETEK.HU

Edytuj post


/Kinézet/

Nem tudom, hogy ezen a blogfajtán mit lehet kezdeni a kinézettel, így nem kritizálom nagyon. Magáról a színekről tudom elmondani a véleményem: egyszerűek és letisztultak. Az összhang tökéletes.

/Történet/

Egy bevezetőt ajánlanék a legelejére. Nem tudtam, mibe kezdek bele. Ugyanis közben hallott anyuka, vámpírok jöttek elő, s az olvasó szereti tudni mit kezd el olvasni.
Elolvastam az első fejezetet, de nem értettem belőle semmit. Kesze-kusza volt, s hiányoztak belőle a kötőjelek. Na meg minden párbeszéd egy sorban volt. Láttam, hogy később nem így vannak a fejezetek, de itt is javítsátok ezt ki, mert senki nem fog nekiállni az olvasásnak, ilyen kezdéssel.
Az első tömbös, a többi túltagolt. Ne szedjétek szét ennyire a fejezeteiteket, a párbeszédek után nem kell kihagyni egy sort. Na meg egy fejezet jó lenne ha nem csak beszélgetésekből állna. Egyszerűen így élvezhetetlen. Írjatok több leíró részt, s figyeljetek a szereplőitek érzéseire, hogy azok kidolgozottak legyenek.
A részek rövidek, alig tartalmaznak bármit is, egy adott szituáción kívül. Szerintem foglalkozzatok velük többet.
A párbeszédeknél nem kell pont. Viszont a helyesírásotok nem olyan rossz, de semmiképp nem ajánlom az ahha szócskát, két h betűvel. Plusz az írásjelek után nyomjatok egy szóközt, biztos vagyok benne, hogy sokkal szebben fog mutatni a szöveg.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation