Sweet couple

Edytuj post



/Kinézet/

Annyira aranyos! Nem mondanám, hogy szép mert egy ilyen szívecskés háttérre nem illik ez a jelző, de ettől még tetszik. Cuki, semmit nem cserélnék le a blogon.

/Történet/

Rettentően jól fogalmazol és ügyesen írsz. Az alapötleted végre nem egy sablon történet, ami feldob! Viszont idegesítő volt, hogy Demi egyből beleszeretett Niallbe. Hiszen nem is ismeri! Még az első találkozáskor sem tudta ki ő, ami zavaró, a One Direction-t mindenki ismeri, tele van vele minden! Engem kicsit zavart így az egész helyzet. Szerintem elsieted, hogy már az első fejezetben Demi, Niall után epekedik. Ezen felül remekül írtad le a lányt, kedves és aranyos, de kicsit visszafogott. Örülök, hogy Selena és Miley is szereplő lesz, mert ők hárman tartoznak az igazi Disney barátnőkhöz.
Folytasd a sztorit, de gondold át, hogy ezt nem sietted e el egy picit, mert még kitudod javítani!

Vivi

/Kinézet/

Nekem tetszik úgy ahogy van! Semmit se változtass, mert nagyon szép:)

/Történet/

Az írásod tökéletes, a szereplők jól vannak kidolgozva. Csak kicsit sietsz az eseményekkel. Abszurd a helyzet, de ezeken még lehet javítani! Szóval, tedd is azt!
Tényleg eredeti és nem sablonos történet. Ilyet még nem olvastam, engem megvettél kilóra! :) Ne hagyd abba!

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation