Már csak mi maradtunk?

Edytuj post



/Kinézet/

Egy chatet és egy fejlécet ajánlanék, ezen kívül tetszik, megy a történethez a kinézet is. Viszont ne igazítsd középre a részeket, mert nem illik, egy könyvben sem középen kezdődik egy párbeszéd. Plusz a blog túl széles, feleslegesen.

/Történet/

Húh, kicsit kiakadtam mikor megláttam az első részt. Inkább bevezető címet adtam volna neki! Könyörgöm ne nevezz el pár sort résznek, ahova még a szereplőket is feltűnteted… Ezt oldalt a modulsávba vagy egy külön bejegyzésbe kellett volna megtenned, de nem itt! Plusz akkora képeket szúrtál be, hogy az ember szemét kiszúrja, szükségtelennek tartom az ekkora méretet.
„- Brooklyn. Hogy kerültem ide? - itt mindenki Zaynre pillantott
- Háát... Az a meteor darab majdnem fejen csapott. Kár lett volna érted. Én elhúztalak az útból, de a karjaimban elájultál, úgyhogy behoztalak ide. - kicsit elpirultam, elájultam a karjaimban.” – A helyesírásod nem rossz, a fogalmazásod sem, bár az egy kicsit darabosnak tűnik. Pár egyszerű mondat egymás mellet, ami lehetne összetett is. A helyesírásra visszatérve ez így nézne ki szépen:
„- Brooklyn. Hogy kerültem ide? - Itt mindenki Zaynre pillantott.
- Hát... Az a meteor darab majdnem fejen csapott, én mentettelek meg, de a karjaimban elájultál, úgyhogy behoztalak ide. - Kicsit elpirultam, hiszen elájultam a karjaiban.” -  Szerintem így jobban hangzik és a pontok is a helyükön vannak.
A szöveged túltagolt és nagyon rövidek a fejezeteid, így kicsit élvezhetetlen. Ha többet írsz és részletesen egy fejezetben tuti értékelni fogják az olvasók.
Szerintem a történet ötletes és egyedi, nekem tetszett csak a kivitelezéssel voltak kisebb problémáim, amiket már említettem az előbbiekben. Még Lana, a kishúg és egyben saját gyerek húzás is bejött, pedig az ilyenek nem szoktak. Viszont itt tetszett. Sok sikert a folytatáshoz és a javításokhoz!

Vivi

/Kinézet/

Fejléc, chat. Azonnal! Ezeket rakj be. A blogot ne állítsd ilyen szélesre, fölösleges. Ne középen kezd a részeket, de ezen kívül tetszik. Szép munka.

/Történet/

Az első rész, nem első rész. Az egy bevezető féle, ezt feleslegesnek tartottam részként feltűntetni. A fogalmazásod nem vészes, úgy ahogy a helyesírásod sem. De olyan darabos, nehézkes volt olvasni, mert nem mindig voltak együtt értelmesek a mondatok. A fejezetek hihetetlen rövidek, kicsit több időt szánj rá kérlek. Több leírás se ártana, ezek csak jobbá tennék a blogodat. Eredeti és érdekes a történet, még sem fogott meg. Nem tudtad nekem átadni a lényeget, próbálkozz javítani, esetleg akkor jobb lesz.

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation