Lie, if you can!

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem kicsit túl színes, de ez egyénfüggő, így nem mondhatok semmi rosszat rá, nekem tetszik. Egyetlen bibi: a szereplők képeit egy méretre vágnám.

/Történet/

Érdekes sztorinak ígérkezett, ötletes volt ez a hazugság dolog, a bevezető felkeltette a figyelmem. Viszont nem értettem, hogy miért kellett ennyi mindent leírni a prológusban, ha a részekben részletesen kifejtitek hogyan rúgják ki Justint és a többi cselekvést. Szerintem így felesleges volt lelőni a poént az elején.
A helyesírásotok nem rossz, viszont ha még egyszer leírjátok a „franciaországi”-t nagy f betűvel hátast dobok. Azonnal javítsátok ki!
A fogalmazásotok jó, de talán egy picit éreztem az első és a harmadik rész közötti írói váltást, ami nem baj. Jó ha két író között érezzük a különbséget és mind a kettő ügyes.
A prológus után valami gyorsan futó cselekményszálra vártam, hiszen tényleg lelőtétek a történet lényegét és azt hittem azért mert nem akartok a megismerkedéssel, a költözéssel foglalkozni. Persze így sokkal jobb, hogy megismerjük Just az elejétől fogva, viszont az olvasó nem ezt várta, így ha legközelebb bevezetőt írtok erre figyeljetek oda.
A karakterek jól kivannak dolgozva már most, a későbbiekben viszont figyeljetek Justinra, a személyiségére, ha megváltozik ne olyan gyorsan tegye azt.
Sok sikert a továbbiakhoz!

Vivi

/Kinézet/

Nekem a fejléc nem tetszik, káprázik a szemem miközben ránézek, a blog archívumot feljebb tenném, jobb lenne. Nekem még a modulsáv is üres, de nem katasztrófa.

/Történet/

Nem rossz, de nem is keltette fel a figyelmemet. A prológusban minden lényeges dolgot elmondtatok, nem hagytátok, hogy az olvasó maga jöjjön rá a dolgokra, túl hamar lelőtétek a poént. Így a történet kicsit lassan indult be, de nem rossz. A fogalmazásotok jó, tetszik a stílusotok, még sem éreztem azt, hogy én ezt rendszeresen akarom olvasni. A szereplők nagyon jól ki vannak dolgozva, ehhez külön gratulálok, viszont lassítsatok a tempón. S figyeljetek oda arra, hogy ne nagyon legyen érezhető az, hogy ki írja a fejezet, ez néha elvesz a varázsból.

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation