Capability

Edytuj post


/Kinézet/

Alapjáraton nem rossz, de a fejléced nem elég széles, s a cím nincs feltüntetve. Hiányzik egy chat a modulsávból és feljebb tenném a blogarchívumot. A képeket mindenképp egy méretre vágnám és vinnék valami színt még a blogba, kicsit nekem túl egyszerű, semleges a fekete-fehér.
A történet betűméreteit pedig felnagyítanám, mert picik és összefolynak a betűk.

/Történet/

A bevezetődet olvasva meg kell jegyeznem, hogy ha egyszer leírod, hogy ki az édesapa nem kell még egyszer feltüntetned a zárójelbe, hiszen ezelőtt két mondattal pont ezt olvastam. A másik szembetűnő hiba, hogy Anne egyszer nővér volt, egyszer pedig húg. Akkor most mi van? Plusz még ebbe a pár mondatba is találtam szóismétlést, ezt kerüld, olvasd át amit leírsz és tuti feltűnik.  Nem volt rossz, bevezetőnek érdekes volt, de túl tömör. Én nem sűrítettem volna ennyi mindent egybe. Gondolatolvasó Mar, megváltozik, célratörő lesz, lady, költöznek, az édesanyjuk meghal… Felfoghatatlanul sok mindent zúdítottál az olvasókra. Ha legközelebb blogot kezdesz akkor erekre figyelj!
A részek elé írd ki kinek a szemszögét olvashatjuk!
Szerintem valahol feleslegesen vannak pont-pont-pontok, s vannak elgépelések. A párbeszédek után nem teszünk pontot és a szóközökre figyelj, de a helyesírásod alapjában véve jó.
- Felejtsd el kincsem - mondtam gúnnyal.
- A titok - vigyorgott.”  - Kijavítva.
A történet érdekes, egyedi és csak jobb lehet. De szánj rá több időt, mind a kidolgozásra, mind a helyesírásra. Szerintem ha a szereplőket kidolgozod, leírod az érzésüket, több helyzetleírás lesz benne, sokkal élvezetesebb lesz a történet. Sok sikert a folytatáshoz!

Vivi

/Kinézet/

Nekem annyira nem tetszik, a fejléc túl kicsi és én hiányolom róla a címet, mivel a blog túl egy színű és hangú, ezért én a fejlécbe raktam volna valami színt. Talán úgy szebb lenne az összhatás. Chatet én is mindenképpen raknék be és a képeket is egy méretűre vágnám. A betűméretet én is javaslom nagyobbra állítani! Jobb lenne és olvashatóbb.

/Történet/

Miközben a bevezetőt olvastam megfájdult a fejem, túl sok mindent írtál bele, túl sok információt zúdítottál az olvasókra. Elég sok szóismétlést találtam, ez engem zavart. Ilyenkor próbálj szinonimákat alkalmazni. Az se túl előnyös, hogy egy dolgot többször is leírsz, felesleges. Engem is zavart, hogy Anne egyszer nővér, máskor pedig húg. Ez összezavart, ilyenekre figyelj oda.
Helyesírásod nem szörnyű, de néha fölösleges a halmozott írásjel, nem mindig kellenek pontok. Az elgépelésre pedig figyelj oda, engem eléggé zavart, de előfordulhat, inkább olvasd el többször a fejezetet mielőtt közé teszed. A karaktereket próbáld jobban kidolgozni, hogy emberibbek legyenek, mintha tényleg léteznének. Mert így elveszíti a hitelességet. Egyébként nem rossz, ötletes. Csak jobban figyeld oda. De nincs minden elveszve még.

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation