Remember when the sky is grey...

Edytuj post



/Kinézet/

Egyszerűen imádom a fejléced, nagyon szép, de nem megy a blogodhoz. Semmi kék nincs benne, s nincs rajta a címe a blognak. A háttered is szép, de nem passzol a fejléchez. Magában mind a kettő megállja a helyét, de együtt sehogy sem elfogadható.
A fejléc alatti szöveg nekem kicsit sok. Felsoroltál pár szót és nem tudtam meg miért van ott, nem értem mit takar.
A modulsávod üres, egy képet elviselnék, egy ismertetővel együtt.

/Történet/

Elképesztően ügyes vagy! Megnyitottam a prológust és csak faltam a sorokat, felkeltette az érdeklődésem.
Nem tudtam abbahagyni, egyszerűen elképesztő. Ötletes, egyedi az egész történet, mintha csak egy könyvet vennék a kezembe, s nem tudnám abbahagyni. Gratulálok a bloghoz, s a történethez.
A helyesírásod és a fogalmazásod remek, tényleg mintha csak egy könyvet olvasnék! Sok sikert a továbbiakhoz!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation