Interviews and Reviews Blog

Edytuj post



/Blogról/

A kinézetbe beleszerettem, ez az első ami tényleg megfogott a blogodon, még ha csak véletlenül nyitnám meg is belenéznék, mert ez tökéletes! Csak a szélességét venném kisebbre, ugyanis feleslegesen ilyen nagy.
A blogodat már a kezdeteknél megnyitottam, ugyanis van pár olyan interjú amit kiposztolt olyan blog, ahol rendszeres olvasó vagyok. Szóval innen ismerem. De tetszettek, egyedi kérdések voltak és az utolsó kérések, kérdések mindig megleptek, tetszettek.
A blog külsőket megnéztem és tényleg szépek, főleg mivel a fejlécekhez nagyon értesz, ügyes munka az összes.
A versenyről nagyon még nem tudok mit mondani, de a szöveg amit ki kell javítani túl könnyű! Szóval legközelebb nehezíts! ;)
A kritikáidat korrektnek tartom, persze egyéni vélemény és nem mindig értek egyet, de lehet én is kérek, a véleményekre adok, ha az illető legalább ért ahhoz, amit kritizál.
Egyszóval csak gratulálni tudok az egész bloghoz! Mindenképp folytasd!

Vivi

/Blogról/

Konkurenciát kritikázhatok (haha):D
De egy rossz szavam sincs, a kinézet varázslatos. Nagyon jó lett. Gratulálok! Egyedi és engem nagyon megfogott. Csak túl széles, ezen változtass.
Az interjúid nagyon jók, érdekes. Nagyon jó kérdéseket teszel fel, tetszik. Tényleg!:)
Fejlécekhez nagyon értesz, gratulálok! Szép munkák.
Kritikáid korrektek, értesz hozzá. Mindent össze vetve nekem tetszik a blogod. Csak így tovább:)

Flóraa

2 megjegyzés:

Miss Babe írta...

köszönöm , örülök hogy tetszik nektek :))

Vivi írta...

szívesen(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation