Édes kis semmiségek

Edytuj post



/Kinézet/

Rózsaszín az egész, de még sem érzem magam tőle rosszul – pedig nem is szeretem ezt a színt, bár a babarózsaszínt azért igen. Gratulálni tudok az egészhez, hiszen majdnem tökéletesnek ítéltem meg, de kikötnivalóim azért akadnak: a lapok címe kicsi és díszes a betűtípus, így zavaró. A helyedben felnagyítanám 1-2 mérettel a betűket. Plusz a karakterek képeit egy méretre vágnám.

/Történet/

Meg kell dicsérnem a rövid ismertetőt a blogon, ugyanis figyelemfelkeltő, tényleg érdekesnek tűnteti fel a sztorit. Nem árul el sokat, de megfogja az embert.  Viszont találtam benne egy elírást, amit sürgősen ki kell javítanod: Jadnek. Helyesen: Jade-nek.
A helyesírásod nem rossz, de elírásokat találtam. Például a prológusban: vágja; ez a szövegkörnyezetben helyesen vágjak. Nem nagy hiba, de észrevehető. Az igekötőket az igével egybe kell írni: megtörténjen – ezt is a prológusban találtam, hibásan, sőt az egész történet alatt ilyenekbe ütköztem. Nem tudom, de ez már típushiba lassan mindenhol, figyelj rá, de nagyon!
A fejezetek elején, ha írsz az olvasóidhoz, legalább figyelj a mondatkezdő nagy betűkre, ugyanis ez illúzióromboló, legalább is számomra. Nem szeretem ha csak a fejezetekben tud valaki helyesen írni.
Húh. Szóval… olvasom és olvasom és feltűnik már a legeslegelején, hogy tőmondatokat használsz. Rettenetes! Élvezhetetlenné teszed, így a történetet. Például az 1.fejezet kezdő sorait így gördülékenyebben lehetett volna olvasni: „A kezemből áttetsző csövek lógtak ki, semmire sem emlékeztem. Az agyam ködös volt, így jó sokáig tartott mire rájöttem hol is vagyok: egy kórházi ágyon feküdtem. Megpróbáltam visszaemlékezni hogyan is kerültem ide, de eleinte semmi sem ugrott be, aztán a hatalmas fejsajgás rögtön felidézte ahogy a hóba hullok…” – De észrevettem, hogy ez az 5.fejezetre javult, s örömmel olvastam így a folytatást. 
A szexy-t kérlek, ne írd y-nal! Mellesleg ha valakit elkezdesz magázni, akkor tarts is magad ehhez, s ne kezd el hirtelenjében tegezni, ahogy az orvos tette Jade-del.
 A hogy kötőszó elé, mindig vessző kerül!
Figyeld meg a különbséget, csak egy pont lesz a feltűnő!
Tied: „- El kell kérnem Samanthától pár jegyzetet. –hadartam el a válaszom…”
Enyém: „- El kell kérnem Samanthától pár jegyzetet – hadartam el a válaszom…”
Az alapötleted egyedi, egyszerűen élvezhető, mert nem egy sablon sztori, amiért megdicsérlek. Ha a helyesírási hibákat kijavítod – ahogy azt a tőmondatokkal tetted –, akkor remek lesz az egész történet! Ugyanis a szereplők kidolgozott karakterek, pedig alig kezdted el az egész sztorit, még sincs az olvasókba hiány, hogy nem ismerik a szereplőket. Gratulálok a bloghoz!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation