The New Legend

Edytuj post



/Kinézet/

Nagyon, de nagyon tetszik. Szerintem szép munka, de a szereplők képeit vágd egy méretre.

/Történet/

Először is nem hagyhatom ki, hogy Conor a 2.fejezet elején, a képen egyszerűen röhejes volt! Feldobtad vele a napom! Amúgy pedig: a történet egyedi. Végre! Ez teljesen az, semmi sablon, semmi giccs, ami jó. Persze vannak akik jól írnak és sablont tesznek egyedivé, de te már ezt is untad és nem baj.
Tetszik az alapötleted, ilyen blogot sehol nem olvastam, nem csak 1D fanficbe, de másban sem. Gratulálok.
A főszereplőd kidolgozott karakter, és ez jó, de kicsit jobban megismerném a nővérét.
A fejezetekbe szúrt képek oda illenek, de ha már a szöveg mellé szúrod, akkor vágd egy méretre mindet.
A helyesírásod nem rossz, de találtam elírást, amit minden ember vét, szóval nincs nagy gond.
A te verziód:
„- Jaj, Istenem ne legyél ilyen értelmetlen. – rázta a fejét.
- Azt se tudom, miről beszélsz. – motyogtam.”
Az én verzióm: Szerintem így sokkal gördülékenyebb olvasni és a pontokat akartam itt igazából hangsúlyozni.
„- Jaj Istenem! Ne legyél már ilyen értelmetlen! – rázta a fejét.
- Azt sem tudom, miről beszélsz – motyogtam.”
Gratulálok az ötlethez és a megírásához, mert ehhez tényleg kell munka, hiszen nem mindenki éli bele egy zűrös, beteg lány életébe magát, de te megtetted és elég jól!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation