Last moments

Edytuj post


/Kinézet/

Tökéletes, beleszerettem.

/Történet/

Amikor a kinézetedre írtam, hogy tökéletes még nem olvastam a történeted. Az is az. Egyszerűen remekül írsz, tehetséges vagy!
Helyesírás csillagos ötös, legalább is nem találtam a történetben hibákat.
A karaktereid kidolgozottak, öröm olvasni a történetet, mesés.  Az alapötlet talán nem egyedi, de egy ilyen blogot nem olvastam még, bár tudom, hogy van, de azt hiszem más főszereplővel, s nem a kórházban kezdődik a sztori.
Olvastam, olvastam és olvastam. Közben a tudat beleívódott a fejembe, a csontjaiba és legfőképpen a szívembe: meg fog halni. Egyszerűen leírhatatlan mit érez egy olvasó ilyenkor. Szívesen olvassa, de a sírás fojtogatja közben. Elérted ha ezt akartad, sírtam. Imádom! Továbbra is olvasni fogom!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation