"The courses of true love never did run smooth"

Edytuj post



/Kinézet/

Majdnem tökéletesnek ítélném, de elképesztően széles, s nem értem miért. Elég lenne egy modulsáv is, plusz ajánlanék egy chatet is. 
A fejléced szép, egyszerű, de a 2. klasszisokkal jobb volt, nem volt ennyire üres.

/Történet/

Húh meglepett ez a blog másolás dolog, soha nem találkoztam még olyannal aki felvállalta, s ezt becsülöm.
Az alap nem volt annyira ötletes, de teljesen új volt. Legalább is nem az a nagyon sablon dolog, örültem neki. A fejezeteid hosszúak, helyesírási hibát nem találtam benne. A szereplőid kedvelhetőek, jól kivannak alakítva.
Szerintem egy aprót elsieted, s nem kellett volna bele venned Harry szerelmét. Mostanában csak ilyen blogot találok; a főszereplő lányba több bandatag is szerelmes lesz. Nem annyira jön be, de persze izgalmasnak izgalmas helyzet.
„Figyelem! Történetemben kitalált szereplők mellett valódi szereplők is szerepelhetnek, kiknek cselekedeteit kedvemre alakítom legyenek azok már megtörténtek vagy sem és a valósághoz hűek vagy sem.” – Szerintem ezt ne írd ki minden fejezet elé, aki olvassa a részeket, leszarja. Tedd ki oldalra és ennyi. Sok sikert a továbbiakhoz!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation