Only One Trip To London

Edytuj post



/Kinézet/

Majdnem tökéletes. Két aprócska, csöppnyi hibát tudok felhozni, az pedig a moduloknál a fiúk képe, nem egyméretű a két lányéval, na meg a blog szélességét. Kicsit nagyobb a kelleténél, feleslegesen.

/Történet/

Az alap történet nem annyira sablonos, persze olvastam már magyar barátnőkről, de jól kivitelezted. Tetszett az őrült barátnő terve, egyedi volt a fiúkkal való megismerkedés. Bár kicsit a főszereplőd negatív hozzáállása a srácokhoz zavart. Nem vette őket emberszámba sem, még ha nem is vagyok a rajongójuk azért rossz számot megadni, vagy elejteni pár nem kedves megjegyzést modortalanság.
Szerintem kicsit túlzásba estél a fiúk kedvességével is, igaza volt ebben Borinak, túl kedvesek és ettől már nekem volt kellemetlen érzésem.
Ügyesen írsz, nem vagy tehetségtelen. Egyszerűen csak a barátkozós részt elsietted. A költözéstől viszont ismét frászt kaptam. Annyira hihetetlen sablon ez a dolog. Az én apukám miért nem kap hirtelen külföldön állást, s ismerkedek meg a legjobb barátnőmmel együtt egy nagy kedvencemmel? Kb. az egész lehetetlen.  Gondold át milyen és mennyi sablon alapot használsz mert ezen bukik el egy jó történet. Te még kijavíthatod őket, legyél eredeti a továbbiakban. Ne küld a főszereplőidet a kórházba – bár ez az elment a hangom dolog, belefér –, ne legyen balesetek halmaza az egész történet, ne legyen benne valaki terhes és ilyen hülyeségeket ne alkalmazz! Sok sikert a továbbiakhoz!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation