Before I Die

Edytuj post



/Kinézet/

A blogod túl széles, de alapjáraton ügyes munka. A szélesség is azért zavaró, mert nem látjuk mind két modulsávot rendesen.
A blogarchívumot feljebb tenném, el van dugva. Ajánlanék egy chatat is, s a képeket egy méretre vágnám. Plusz a helyedben nem használnék félkövér betűket, mert nem mutatnak jól. Apró hiba még: a bejegyzések lábléce fehér hátterű, s a megnyitott linkek is fehérek, így ez nem olvasható. Ezeken a hibákon kívül nekem nagyon tetszik.

/Történet/

Annyira örültem mikor elkezdtem olvasni, mert nem volt az a sablon sztori érzésem. Nem kellett a One Direction-ös megismerkedést olvasnom, örültem neki. Annak pedig végképp, hogy a srácok nem tűntek fel teljesen az elején. Szerintem így jó, ahogy meg van írva.
Ügyesen írsz, élveztem az egészet. Helyesírási hibákat nem vettem észre, de van egy hiba, ami zavaró. Például: „- Igen. - nyeltem le a falatot és a következő harapására készültem mikor valami szöget ütött a fejemben - Várj! Te mikor találkoztál vele?
- Érkezésem előtt tíz perccel. - hadonászott egy villával”
Helyesen: „- Igen - nyeltem le a falatot és a következő harapására készültem mikor valami szöget ütött a fejemben. - Várj! Te mikor találkoztál vele?
- Érkezésem előtt tíz perccel - hadonászott egy villával.” – A pontokat nézd!
Szerintem nagyon érdekes a történeted, nem is az a szerelem, barátság, bulizós, hanem minden egyben. Kicsit azért több One Directiont tudnék elképzelni, vagyis a főszereplő – talán Harry – szerepében. Tetszik, hogy beleszőtted a levelet, ötletes az egész titkolózás Dee előtt. Az olvasók agya még akkor is ezeken a dolgokon jár, miközben olvassa a nem ehhez kapcsolódó részeket. Sok sikert kívánok a továbbiakhoz!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation