~I'm in love with you~

Edytuj post


/Kinézet/

Egyszerű, de nagyszerű. Nekem kifejezetten tetszik, bár nem tudom miért nekem Do képét nem jeleníti meg, azt majd javítsd ki.

/Történet/

Érdekes, érdekes hogy egy bárban találkoznak egyszer látják egymást majd egy félév múlva össze sodorja őket a sors. Helyes írási hibákat csak annyiban találok, hogy két időben írsz. Hol jelenben, holt múlt időben. Pl. itt: "- Mit hozhatok a szépségnek?- jön oda a pincér, mikor leültem a bárszékre." Harry karaktere is érdekesen van megformázva. Do-rol pedig csak annyit tudunk meg a történet alatt, hogy visszahúzódó stylist gyakornok, és árva. Persze még az elején tart a történet de ez nekem kevés semmi emberi tulajdonság.

Viki

/Kinézet/

Nekem nagyon tetszik, egyszerű mégis szép. Viszont egy chatet és egy rendszeres olvasók modult ajánlanék, plusz nekem sem hozza ki Do Blake képét, na meg a blogarchívumot feljebb tenném a helyedben.

/Történet/

Először is: nem tetszik a betűháttér, ne állítsd be fehérre, se semmilyenre mert csúnya. Másodszor pedig: ne tegyél be képeket a fejezetek közé.
A legnagyobb probléma ami zavaró, hogy ugrálsz az időkben. Egyszer múltban írsz, majd jelenben, ez elképesztően zavaró és szembetűnő hiba.
Az alapötlet egyedi, ilyet még sehol nem olvastam. Tetszik, sőt a kivitelezés is csak vedd észre az igeidőket. Ezen kívül ne változtass semmit. Sok sikert!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation