:)

Edytuj post


/Kinézet/ 

Nem, nem és nem. Nem szép, már megint azok az átkozott képek háttérnek. Bocsánat ezt nem tudom szépen leírni. Ismétlődnek, elvannak csúszva, nem háttérnek valóak. A blog címe nem egyezik a fejlécen található címmel. Fent ez áll: ":)" de a fejlécen már ez : ~Egy Londoni Nyaralás~ (a londoni amúgy kisbetű.) A fejléc...na igen, tényleg értékelendő dolog hogy megpróbáltátok, de sok oldal van ami külön ezekkel foglalkozik, rendeljetek inkább. A leírást én feleslegesnek találom kitéve  fejléc alá főleg, hogy sárgával van írva, zavaróak a szemnek az ilyen élén színek. A fordító fentre szerintem tök fölösleges, és helyette a blogarchívumot tenném fel.

/Történet/

"Gyakorlat teszi a mestert" szokták mondani, hát tessék megfogadni és gyakorolni az írást mielőtt publikáltok egy írott munkát. A történettel sok bajom van... először is smiley-k?! nincs is annál zavaróbb egy történetben, de itt mégis találtam ahogy a szöveg kinéz. Minden résznél máshogy néz ki, különböző színekkel vannak kijelölve a szövegek és fájt a szemem olvasás közben. Mondatokat nagy betűvel kezdünk!!! Egy két résznél láttam, hogy a mondat elé oda lett írva hogy ki mondta. De minek? Ha jól írjátok a történetet az olvasó úgy is rájön. Összegezve, nekem nem tetszik de a kinézet sem a történet. Gyakoroljatok még!

Viki

/Kinézet/

Nem tudok újat mondani, csak amit Viki leírt. Semmi más észrevételem nincs. A színek a blogon nem harmonizálnak. Van ott minden: sárga, fekete, piros, rózsaszín…
A sárga betűk a fejléc alatt olvashatatlanok, a fejlécet ismét le kéne cserélni.
A képeket egy méretre vágnám, s feléjük tenném a blogarchívumot. Plusz nem írnám ki, hogy régi vagy új szereplők, mert egyszerűen csak szereplők. De annyi van, hogy leszedném az összest a modulsávból és egy külön lapra raknám őket, de ott is összevágva.

/Történet/

Sajnálom, de ismét nem sok jót tudok mondani. A helyesírás szörnyű, a betűméretek, színek szintén.
A képek bevannak szúrva a fejezetekbe, ami zavaró.
„Zayn: Maradjatok van elég hely ;) *rákacsintott Jessre*
Ky : hát oké” 
- Sajnálom, de ez szörnyű. Ez nem párbeszéd. Láttatok ti már ilyet egy könyvben? Mert én még soha!
A fejezetek nincsenek jól tagolva, nincs kiírva, hogy kinek a szemszögét olvashatjuk.
„~~~~~egyszercsak nyílt az ajtó~~~~~~~
-csőősztök!- jött be Liam és Niall.” – Észreveszitek a hibákat? Ha nem akkor inkább kérjetek meg valakit, akinek jobb a helyesírása, mint nektek, hogy nézze át a fejezeteiteket, s javítsa is ki azokat.
A smile-k ismét elképesztően zavaróak, könyörgöm nyissatok ki egy könyvet!
Szerintem ez az egész összecsapott, elsietett munka. Nyissatok ki egy jó könyvet és olvassatok, majd ha van ötletetek írjatok egyetlen egy történetet, amire oda tudtok 100%-osan figyelni, mert ez így katasztrófa!

Vivi

2 megjegyzés:

Lizim02 írta...

Szívemből szóltál:D Amúgy én is rákaptam erre a kritika írásra, és írtam pár blogba. Volt olyan, hogy kli lettem téve egy oldalra, hogy mekkora egy szemét vagyok, mivel leírtam a véleményemet.
Ez miért van szerintetek?: oo

Vivi írta...

Akkor hajrá továbbra is, csak mindig gondold át amit leírsz!
Azért van, mert az emberek sokat adnak mások véleményére, s elfelejtik, hogy ők csak segíteni akarnak, ahogy te is akartál.

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation