Die in your arms

Edytuj post


/Kinézet/

Összességében tetszik, csak a fejlécben, Justin meg Nora-t csináltam volna láthatóbbá mert így elég érdekes hogy halványak hol ott úgymond ők a főszereplők, de amúgy szép. A képek is egyméretűek. Szép!

/Történet/

Imádom a táncos történeteket. Mikor elkezdtem olvasni nem tetszett, és a smiley-k egy kicsit (nagyon) zavartak. Érdekes volt Nora véleménye milyen gyorsan megváltozik Justin-ról. Pontosabban egy pár fejezet alatt utálatból szeretetre váltanak az érzései, szerintem túl gyorsan, hisz alig ismerték meg egymást egy pár napa alatt és máris szeretik egymást holott Nora úgy ment oda hogy ő mennyire nem szeretne velük dolgozni. De a végére már majdnem hogy elkezdtem élvezni...így tovább.

Viki

/Kinézet/

Nekem alapjáraton tetszik, bár betennék egy chatet és egy rendszeres olvasók modult, a képeket egyméretűre vágnám - mert egyszélesek, de nem ugyanolyan hosszúak - és nem szavaztatnám meg kiről szóljon a következő rész, felesleges.

/Történet/

Azzal kezdem, hogy a betűhátterek egyszínűek legyenek, mert rettentően zavaróak, sőt nekem nem is tetszenek, de ez mellékes. Maradj inkább az egyszerű betűtípusoknál, ami be van állítva a blogodon.
A smile-k zavaróak voltak. Szerintem elsietted a történéseket, ugyanis Nora egyik pillanatról a másikra - majdnem – megszerette őket. Az elején még nem is akart velük dolgozni, aztán hirtelenjében már élvezte.
Szerintem ne tagold ennyire a fejezeteket, mert azok lehet hosszabbnak tűnnek, de a párbeszéd elég sok, így idegesítőek is.  
A képeket ne szúrd be a fejezetekbe, mert zavaróak.
Észrevettem, hogy egyre hosszabb fejezeteket hozol és ez dicséretes, viszont kommihatárt szabtál. Szerintem ez felesleges. Értem, hogy kell a visszajelzés, de nevetséges zsarolni az olvasókat. az már más ha úgy írod: 3 komment és 15 pipa után felteszem a következő fejezetet, egyből. Érted mi a különbség?
Helyesírási hibákat találtam, elírásokat úgy szintén, de ezek minimálisak voltak.
Nem írsz rosszul, de nekem hiányzik belőle a több leíró szöveg, az érzelmek. Szerintem mindenképp folytasd, sok sikert kívánok hozzá!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation