My Life In The University

Edytuj post



/Kinézet/

Az oldalmodulsáv sivár. Hiányzik egy kép, egy idézet, egy chat, rendszeres olvasók modul.
Én a helyedben csinálnék egy fejlécet, vagy rendelnék, de ez így egyhangú. az feldobná a blogod külsejét.

/Történet/

A tartalom alapján érdekes történetnek ígérkezett. De én megemlítettem volna, hogy Dotty jelentkezik az X-Faktorba, hiszen ez eléggé fontos tényező.
„…,kétségtelen ,hogy…”. Helyesen: „…, kétségtelen, hogy…” – Nem ugyanott vannak a szóközök, ahol lenniük kellene.  A helyesírásod ezen kívül jó, elírást egyet találtam, szóval ügyes vagy.
Nekem tetszik a történet, de közben remélem foglalkozol majd a sztársággal is, a fiúkkal. Szóval eddig nagyon az elején vagy, de jól írsz. Mindenképp folytasd, sok szerencsét!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation