*Waiting For Nothing

Edytuj post



/Kinézet/

Rengeteget ültem a seggemen, mire eljutottam a véleményemhez. Először nem tudtam miért nem fog meg az egész, majd néztem és csak néztem… De még akkor sem voltam benne biztos miért nem tetszik igazán, majd rájöttem, hogy engem eléggé zavar a cím alatt lévő ismertető; inkább tedd oldalra, de az emberek érdeklődését felkelti, ez jó pont. Viszont meg kell említenem, hogy az oldalmoduljaid szegényesek, chat, blogarchívum, idézet, kép…bármi. Tudom, hogy kint vannak a szereplőkről a  – nem egyméretű – képek, de az nem ugyanaz. Plusz teljesen jogosan kérdem én: miért van két oldalsáv, ha bőven beleférsz egybe is?
Láttam, hogy különszedted a fejezeteidet, ami jó csak le vagy velük maradva, plusz nem értem miért van egy csillag a lapcímnél. Bár gondolom neked így tetszik,de egy blogarchívumot akkor is ajánlanék.
Egy fejléc pedig feldobná az egész blogodat, de csak akkor ha szépen megy, majd a hátteredhez-ami nekem is tetszik.

/Történet/

A prológust olvasva rájöttem már, hogy ügyesen írsz és érdekes lesz a történeted; így is volt! Élveztem az egészet, teljesen jól írsz le mindent és a karaktereid is kivannak dolgozva.
Emma és Adam története eddig sem volt unalmas és nem tartom valószínűnek, hogy valaha az is lesz. Ez pedig jó! Ha könyvet olvasol, tuti nem azért teszed mert beakarsz aludni rajta.
Élveztem az olvasást, gratulálok a bloghoz!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation